Kérdésed van? telefon +36 1 439 3333

iCentre
Készülékvédelem

A Kiterjesztett garancia, Baleseti garancia és Javítási asszisztencia szolgáltatásokkal akár 3 évig teljes körű védelmet biztosíthatsz Apple iPhone, iPad, Watch és Mac készülékednek!

Fontos: Ha készülékvédelem szolgáltatásra vonatkozó szerződésedet 2020. március 1. előtt kötötted, és hibabejelentést szeretnél tenni, az ügyintézési folyamat megkönnyítéséhez mindenképpen ellenőrizd a szerződésben feltüntetett szolgáltatót (Business Box vagy Palladium / CIG Pannónia). Ha szerződésedet 2020. március 1. után kötötted, válaszd a “Business Box szerződésem van” gombot.

Mit tehetsz Apple készüléked védelméért?

A Kiterjesztett garancia, Baleseti garancia és Javítási asszisztencia szolgáltatások igazodnak az igényeidhez, stresszmentes, professzionális megoldást nyújtva akkor, amikor a legnagyobb szükséged van rájuk.

Kiterjesztett garancia

Kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbíthatod eszközöd gyári vagy kereskedői jótállási idejét, és biztosíthatod készüléked védelmét rendeltetésszerű problémák esetén.

Baleseti garancia

Baleseti garancia szolgáltatással pénztárca kímélő megoldást kaphatsz azokra az előre nem látható baleseti eseményekre, amelyekre a jótállás, vagy kiterjesztett garancia már nem terjed ki.

Javítási asszisztencia

Javítási asszisztenciával távoli segítségnyújtás keretében kaphatsz azonnali segítséget a rendeltetésszerű vagy baleseti problémák elhárítására megvásárolt Kiterjesztett garancia vagy Baleseti garancia szolgáltatásod mellé.

Van négy érvünk Apple készüléked védelme mellett

Nincsenek rejtett költség

Az iCentre Készülékvédelem szolgáltatás nem tartalmaz rejtett költségeket, önrészt csak baleseti meghibásodás esetén kell fizetned. Az önrészről bővebben az önrésztájékoztatóban olvashatsz.

Igazodik az igényeidhez

Az iCentre Készülékvédelem szolgáltatást azonnal megkötheted a vásárlást követően online vagy személyesen üzleteinkben.

Mindig a rendelkezésedre áll

A meghibásodást csak be kell jelentened a Szolgáltatási Szerződésen található telefonszámon
(+36 1 44 33 660) munkanapokon 9 és 18 óra között, munkatársunk pedig rögzíti a hibabejelentést, és azonnal megkezdi a hibaelhárítás szervezését.

Megbízható, professzionális

Partnerünk által nyújtott ún. Vásárlói gondoskodás szolgáltatás elsőként volt jelen a hazai piacon. A meghibásodott készülék javítására az iCentre hivatalos Apple szervizében, kizárólag eredeti alkatrésszel, naprakész szakemberekkel kerül sor.

Hogy zajlik a szerződéskötés?

Küldd be az igénylőlapot

Töltsd ki figyelmesen adataidat a lenti árajánlatkérő űrlap segítségével. Ügyelj rá, hogy pontosan add meg az információkat, hiszen befolyással lehetnek a későbbi árajánlatra.

Kiküldjük az árajánlatot

Az adatok megadását követően Kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot, és elküldi az árajánlatot elérhetőségedre a megadott adatok alapján.  

Megkötheted azonnal

iCentre Készülékvédelem szolgáltatást az árajánlat elfogadását követően online vagy személyesen is megkötheted üzleteink bármelyikében. 

További információk

  Kiterjesztett garancia Baleseti garancia
Rendeltetésszerű meghibásodásra maximum 3 évig ☑️  
Baleseti meghibásodásra maximum 3 évig   ☑️
Megköthető a vásárlással egyidejűleg online vagy üzleteink bármelyikében (iCentre Allee, Arena, MOM, Infopark) ☑️ ☑️
Önrész (baleseti meghibásodás esetén)   ☑️
Háztól-szervizig, szerviztől házig szállítás ☑️ ☑️
Javítási asszisztencia ☑️ ☑️

 

iPhone

  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11
  • iPhone SE
  • iPhone Xs Max
  • iPhone Xs
  • iPhone Xr
  • iPhone 8 Plus
  • iPhone 8
  • iPhone 7
  • iPad

  • iPad Pro 12,9" 4. generáció
  • iPad Pro 11" 2. generáció
  • iPad Pro 11" 1. generáció
  • iPad Air
  • iPad 7. generáció
  • iPad mini (2019)
  • Apple Watch

  • Apple Watch Series 5 (GPS + LTE)
  • Apple Watch Nike Series 5 (GPS + LTE)
  • Apple Watch Series 3 (GPS + LTE)
  • Apple Watch Nike Series 3 (GPS + LTE)
  • Apple Watch Series 5 (GPS)
  • Apple Watch Nike Series 5 (GPS)
  • Apple Watch Series 3 (GPS)
  • Apple Watch Nike Series 3 (GPS)
  • MacBook

  • MacBook Pro 16" Touch Bar
  • MacBook Pro 15" Touch Bar
  • MacBook Pro 13" Touch Bar
  • MacBook Air (2020)
  • MacBook Air (2019)
  • iMac Pro 27"
  • iMac 27"
  • iMac 21,5"
  • A szolgáltatással kapcsolatos Általános Szerződési Feltételeket ide kattintva tudod megtekinteni.
    A szolgáltatással kapcsolatos Vevőtájékoztatót ide kattintva tudod megtekinteni.
    Az önrész alól mentesülésének feltételeiről bővebben az önrésztájékoztatóban találsz részletes információkat.

    Kérj ajánlatot, mindössze pár lépésben

    *Kötelezően kitöltendő mezők

    Szeretnénk a jövőben is kapcsolatban maradni Önnel, hogy első kézből értesüljön újdonságainkkal és akcióinkkal kapcsolatban. A lenti rublikák bejelölésével tudomásul veszi adatvédelmi tájékoztatónkat, és hozzájárulhat a marketing célú megkereséshez.

     

    Köszönjük, hogy hozzájárulásával igényt tart a cégünkkel történő kapcsolattartásra, melynek köszönhetően a továbbiakban értesülhet érdekes híreinkkel, innovatív újdonságainkkal és rendezvényeinkkel kapcsolatban. Leveleink alján található gombbal bármikor visszavonhatja hozzájárulását, és leiratkozhat listánkról.

     

    Gyakran ismételt kérdések

    Az iCentre Készülékvédelem Kiterjesztett garancia, Baleseti garancia és Javítási asszisztencia szolgáltatásait Partnerünk, a Business Box biztosítja.

    Igen, utólag, nálunk vagy máshol megvásárolt Apple termék esetében is van lehetőséged szolgáltatásaink valamelyikének megvásárlására személyesen az iCentre üzletek bármelyikében (Allee, Arena, MOM, Infopark), azonban csupán olyan Apple készülékhez, amelyeknek esetében legalább 60 nap van hátra a gyártó vagy kereskedő által biztosított jótállási időből.

    Meghibásodott készülék esetén hívd a Szolgáltatási Szerződésen található +36 1 443 3660-as telefonszámot munkanapokon 9 és 18 óra között. A gyors beazonosításhoz és hatékonyabb ügyintézéshez készítsd elő a Szolgáltatási Szerződésen feltüntetett Business Box szerződésszámot (a szerződésszámodat a sorozatszám birtokában itt is megtalálod: sn.businessbox.hu), melyet követően munkatársunk rögzíti a hibabejelentést, és ha a meghibásodás komolyabb szerviz tevékenységet igényel, akkor azonnal megkezdi a hibaelhárítás szervezését. Meghibásodott készülékedet futár szállítja az iCentre hivatalos Apple szervizébe, javított vagy cserélt készüléked pedig futárral juttatjuk vissza hozzád.

    A hibabejelentést megteheted telefonon hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között a +36 1 443 3660-as számon, vagy a www.businessbox.hu weboldalon vagy emailben, a hiba@businessbox.hu címen.

    Meghibásodott készüléked javítására az iCentre hivatalos Apple szervizében kerül sor, kizárólag eredeti Apple alkatrészekkel és naprakész szakemberekkel.

    Nem. Szolgáltatásunk keretein belül a javítás díjmentes. Amennyiben pedig Apple készüléked még garanciális, és a jótállás keretében javítható, úgy a költségeket a gyártó / kereskedő állja. (Szolgáltatásaink esetleges korlátozásáról lásd: a Vevőtájékoztatót és az Általános Szolgáltatási Feltételeket)

    Minden esetben önrész megfizetése mellett jogosult javításra vagy cserére, ha a készülék használója vagy vele közös háztartásban élő hozzátartozója okozta a balesetet, amennyiben a készülék sérülésével járó balesetet nem szándékosan, hanem véletlenül okozták. Ilyen például, ha leejtik a készüléket.

    A szerződő a javításra vagy cserére az első baleseti sérülés alkalmával bruttó 25.000 Ft önrész megfizetése mellett jogosult. A második alkalommal 50.000 Ft, a harmadik és minden további alkalommal 100.000 Ft, de legfeljebb a javítás- vagy csere költsége a szerződőt terheli.

    A készüléket ért baleseti sérülés esetén az első és legfontosabb teendőd, hogy jelentsd be a káreseményt, és a lehető legpontosabban leírva ismertesd a baleset körülményeit a +36 1 44 33 660 telefonszámon, vagy a www.businessbox.hu weboldalon vagy emailben, a hiba@businessbox.hu címen.

    Amennyiben bizonyításra kerül, hogy a balesetet nem a készülék jogszerű használója vagy vele közös háztartásban élő hozzátartozója okozta, vagy a baleset egyúttal a készülék használójának személyi sérülésével is járt, vagy a meghibásodás közlekedési eszköz (jármű) balesetével együtt következett be, a készülék biztonságáról folyamatosan, így a baleset ideje alatt is gondoskodtak, azaz minősített, ütésálló védelmet nyújtó tokban vagy táskában hordták, így a készüléken nincs olyan korábbi sérülés, karc, horzsolás, ami a baleset előtt keletkezett, ebben az esetben a készülék javítására vagy cseréjére önrész megfizetése nélkül vagy jogosult.

    Az önrész alóli mentesülés csak akkor érvényesíthető az ütésálló tokra vagy táskára való hivatkozással, ha a Baleset idején használt védőtokot vagy táskát elküldésre kerül a Szolgáltató számára, továbbá, ha a tok vagy táska sérülése bizonyítja, hogy a készülék a baleset idején a tokban vagy táskában volt. Amennyiben a meghibásodásban valamilyen folyadék szerepet játszik, akkor az önrész alóli mentesülés nem érvényesíthető az ütésálló védőtokra vagy táskára való hivatkozással!

    Jelen dokumentum tájékoztató jellegű, így azon esetek teljes körű megismeréséhez, amelyek esetén mentesülhetsz az önrész fizetés alól, továbbá amelyek esetén a készülék javítási, szállítási, csere- vagy önrész költségei Téged, mint az iCentre Készülékvédelem szerződését megkötő személyt terhelnek, kérlek, olvasd el figyelmesen az Általános Szolgáltatási Feltételeket.

    A Kiterjesztett garancia szolgáltatás a rendeltetésszerű használatra, míg a Baleseti garancia a kívülről ható, előre nem látható balesetek következtében fellépő működési hiba elhárítására terjed ki.

    További információért keresd fel Partnerünk Vevőtájékoztatóját, valamint az Általános Szerződési Feltételeket.

    Az Általános Szerződési Feltételekben részletesen meghatározott okból bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén, a készülék szállítási-, javítási, illetve szükség esetén csereköltségeit Te vagy köteles viselni.

    Ilyenek például:

    • Bármilyen külső behatás,
    • Szándékos rongálás, vagy súlyos gondatlanság okozta hibák (súlyos gondatlanságnak minősül pl.: a Használati Útmutatóban foglaltak be nem tartása),
    • A készülék működését nem befolyásoló esztétikai hibák, illetve, ha nem található működési hiba,
    • Elektronikus adatfeldolgozó berendezésen vagy adathordozó eszközön tárolt adatok, állományok törlése, elvesztése okán keletkezett hibák
    • A készülék üzembe-, újra üzembehelyezése, rendszeres karbantartása, szervízelése, beállítása, ellenőrzése, módosítása, tisztítása, szétszerelése, átalakítása, túlterhelése, túladagolása okozta meghibásodások;
    • A készülék nem háztartási jellegű vagy külföldi használata során keletkezett hibák,
    • Tartós időjárási hatások miatti meghibásodások, melyekkel az évszak és a helyi viszonyok alapján számolni kell, vis major.

    Azon esetek teljes körű megismeréséhez, melyek esetén a készülék javítási, szállítási és csereköltségei Téged terhelnek, kérlek, olvasd el figyelmesen Partnerünk Vevőtájékoztatóját, valamint az Általános Szerződési Feltételeket.

    Mechanikai hiba, vagy véletlenszerű meghibásodás esetén korlátlan esetben. Ugyanakkor az iCentre Készülékvédelem szolgáltatást biztosító Partnerünk, a Business Box fenntartja magának a jogot, hogy a javítás vagy csere indokoltságáról szóló döntést szakértő hozza meg.

    Ha rendelkezel iCentre Készülékvédelem szolgáltatással, és a készülékcserére már a gyártói vagy kereskedői jótállási időt követően kerül sor, javíthatatlan készülékedet kicseréljük egy ugyanolyan készülékre, amennyiben pedig ez már bármely okból nem lehetséges, akkor egy műszakilag azonos színvonalú új készülékre. Fontos azonban, hogy ebben az esetben az iCentre Készülékvédelem szolgáltatás kicserélt készülékedre már nem érvényes, így az új készülék esetében azt újból meg kell vásárolnod.

    Ha a készülékcserére a gyártó vagy kereskedő által biztosított jótállási időn belül kerül sor, abban az esetben a cserekészülék átadásától számítva az iCentre Készülékvédelem szolgáltatás a Szolgáltatási Szerződésben feltüntetett eredeti lejárati időpontig, változatlan feltételek mellett érvényes cserélt készülékedre. 

     

    Hibabejelentés

    Hibabejelentéshez hívd Partnerünk ügyfélszolgálatát munkanapokon 9-18 óra között a
    +36 (1) 443 3660 telefonszámon.

     

    Még többet tehetsz Apple készüléked védelméért

    Gondoskodj róla, hogy eszközeid sokáig olyan állapotban legyenek, mint mikor először kivetted őket a dobozukból! Egy ellenálló minőségi tokkal telefonod akár egy nagyobb esést is túlélhet következmények nélkül, egy kijelzővédő fóliával pedig iPhone-od, iPad-ed vagy Apple Watch-od kijelzője karcoktól, apróbb sérülésektől mentes maradhat.

    Bármelyikre is essen a választásod, kínálatunkban biztosan megtalálod azt a tokot vagy kijelzővédő fóliát, amely az igényeidnek megfelel. 

    iPhone fóliák

    iPhone, iPad, MacBook tokok

    iPad

    tokok, tartozékok

    Mac

    tokok, tartozékok
    Elfogad süti

    A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.