Kiterjesztett garancia | Baleseti garancia | |
Rendeltetésszerű meghibásodásra maximum 3 évig | ☑️ | |
Baleseti meghibásodásra maximum 3 évig | ☑️ | |
Megköthető a vásárlással egyidejűleg online vagy üzleteink bármelyikében (iCentre Allee, Arena, MOM, Infopark) | ☑️ | ☑️ |
Önrész (baleseti meghibásodás esetén) | ☑️ | |
Háztól-szervizig, szerviztől házig szállítás | ☑️ | ☑️ |
Javítási asszisztencia | ☑️ | ☑️ |
Az iCentre Készülékvédelem Kiterjesztett garancia, Baleseti garancia és Javítási asszisztencia szolgáltatásait Partnerünk, a Business Box biztosítja.
Igen, utólag, nálunk vagy máshol megvásárolt Apple termék esetében is van lehetőséged szolgáltatásaink valamelyikének megvásárlására személyesen az iCentre üzletek bármelyikében (Allee, Arena, MOM, Infopark), azonban csupán olyan Apple készülékhez, amelyeknek esetében legalább 60 nap van hátra a gyártó vagy kereskedő által biztosított jótállási időből.
Meghibásodott készülék esetén hívd a Szolgáltatási Szerződésen található +36 1 443 3660-as telefonszámot munkanapokon 9 és 18 óra között. A gyors beazonosításhoz és hatékonyabb ügyintézéshez készítsd elő a Szolgáltatási Szerződésen feltüntetett Business Box szerződésszámot (a szerződésszámodat a sorozatszám birtokában itt is megtalálod: sn.businessbox.hu), melyet követően munkatársunk rögzíti a hibabejelentést, és ha a meghibásodás komolyabb szerviz tevékenységet igényel, akkor azonnal megkezdi a hibaelhárítás szervezését. Meghibásodott készülékedet futár szállítja az iCentre hivatalos Apple szervizébe, javított vagy cserélt készüléked pedig futárral juttatjuk vissza hozzád.
A hibabejelentést megteheted telefonon hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között a +36 1 443 3660-as számon, vagy a www.businessbox.hu weboldalon vagy emailben, a hiba@businessbox.hu címen.
Meghibásodott készüléked javítására az iCentre hivatalos Apple szervizében kerül sor, kizárólag eredeti Apple alkatrészekkel és naprakész szakemberekkel.
Nem. Szolgáltatásunk keretein belül a javítás díjmentes. Amennyiben pedig Apple készüléked még garanciális, és a jótállás keretében javítható, úgy a költségeket a gyártó / kereskedő állja. (Szolgáltatásaink esetleges korlátozásáról lásd: a Vevőtájékoztatót és az Általános Szolgáltatási Feltételeket)
Minden esetben önrész megfizetése mellett jogosult javításra vagy cserére, ha a készülék használója vagy vele közös háztartásban élő hozzátartozója okozta a balesetet, amennyiben a készülék sérülésével járó balesetet nem szándékosan, hanem véletlenül okozták. Ilyen például, ha leejtik a készüléket.
A szerződő a javításra vagy cserére az első baleseti sérülés alkalmával bruttó 25.000 Ft önrész megfizetése mellett jogosult. A második alkalommal 50.000 Ft, a harmadik és minden további alkalommal 100.000 Ft, de legfeljebb a javítás- vagy csere költsége a szerződőt terheli.
A készüléket ért baleseti sérülés esetén az első és legfontosabb teendőd, hogy jelentsd be a káreseményt, és a lehető legpontosabban leírva ismertesd a baleset körülményeit a +36 1 44 33 660 telefonszámon, vagy a www.businessbox.hu weboldalon vagy emailben, a hiba@businessbox.hu címen.
Amennyiben bizonyításra kerül, hogy a balesetet nem a készülék jogszerű használója vagy vele közös háztartásban élő hozzátartozója okozta, vagy a baleset egyúttal a készülék használójának személyi sérülésével is járt, vagy a meghibásodás közlekedési eszköz (jármű) balesetével együtt következett be, a készülék biztonságáról folyamatosan, így a baleset ideje alatt is gondoskodtak, azaz minősített, ütésálló védelmet nyújtó tokban vagy táskában hordták, így a készüléken nincs olyan korábbi sérülés, karc, horzsolás, ami a baleset előtt keletkezett, ebben az esetben a készülék javítására vagy cseréjére önrész megfizetése nélkül vagy jogosult.
Az önrész alóli mentesülés csak akkor érvényesíthető az ütésálló tokra vagy táskára való hivatkozással, ha a Baleset idején használt védőtokot vagy táskát elküldésre kerül a Szolgáltató számára, továbbá, ha a tok vagy táska sérülése bizonyítja, hogy a készülék a baleset idején a tokban vagy táskában volt. Amennyiben a meghibásodásban valamilyen folyadék szerepet játszik, akkor az önrész alóli mentesülés nem érvényesíthető az ütésálló védőtokra vagy táskára való hivatkozással!
Jelen dokumentum tájékoztató jellegű, így azon esetek teljes körű megismeréséhez, amelyek esetén mentesülhetsz az önrész fizetés alól, továbbá amelyek esetén a készülék javítási, szállítási, csere- vagy önrész költségei Téged, mint az iCentre Készülékvédelem szerződését megkötő személyt terhelnek, kérlek, olvasd el figyelmesen az Általános Szolgáltatási Feltételeket.
A Kiterjesztett garancia szolgáltatás a rendeltetésszerű használatra, míg a Baleseti garancia a kívülről ható, előre nem látható balesetek következtében fellépő működési hiba elhárítására terjed ki.
További információért keresd fel Partnerünk Vevőtájékoztatóját, valamint az Általános Szerződési Feltételeket.
Az Általános Szerződési Feltételekben részletesen meghatározott okból bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén, a készülék szállítási-, javítási, illetve szükség esetén csereköltségeit Te vagy köteles viselni.
Ilyenek például:
Azon esetek teljes körű megismeréséhez, melyek esetén a készülék javítási, szállítási és csereköltségei Téged terhelnek, kérlek, olvasd el figyelmesen Partnerünk Vevőtájékoztatóját, valamint az Általános Szerződési Feltételeket.
Mechanikai hiba, vagy véletlenszerű meghibásodás esetén korlátlan esetben. Ugyanakkor az iCentre Készülékvédelem szolgáltatást biztosító Partnerünk, a Business Box fenntartja magának a jogot, hogy a javítás vagy csere indokoltságáról szóló döntést szakértő hozza meg.
Ha rendelkezel iCentre Készülékvédelem szolgáltatással, és a készülékcserére már a gyártói vagy kereskedői jótállási időt követően kerül sor, javíthatatlan készülékedet kicseréljük egy ugyanolyan készülékre, amennyiben pedig ez már bármely okból nem lehetséges, akkor egy műszakilag azonos színvonalú új készülékre. Fontos azonban, hogy ebben az esetben az iCentre Készülékvédelem szolgáltatás kicserélt készülékedre már nem érvényes, így az új készülék esetében azt újból meg kell vásárolnod.
Ha a készülékcserére a gyártó vagy kereskedő által biztosított jótállási időn belül kerül sor, abban az esetben a cserekészülék átadásától számítva az iCentre Készülékvédelem szolgáltatás a Szolgáltatási Szerződésben feltüntetett eredeti lejárati időpontig, változatlan feltételek mellett érvényes cserélt készülékedre.
A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.