Kérdésed van? telefon +36 1 439 3333
Újdonság!

Küldd be futárral meghibásodott készülékedet!

Már nem csak a megrendelésedet szállítjuk ingyen, hiszen meghibásodott készülékedért akár díjmentesen küldünk futárt, és hozzuk be hivatalos Apple szervizünkbe, majd javítva vagy cserélve visszajuttatjuk Neked.
Mikor díjmentes a szervizfutár szolgáltatás?
Díjmentes
A szervizfutár szolgáltatás ingyenes, ha meghibásodott Apple iPhone, iPad, Mac, Watch, Beats készüléked az Apple Korlátozott Jótállási ideje alatt áll, vagy ha fizetős Ügyfélként Te magad kéred a javítást.
A jótállási idő ellenőrzéséhez kattints ide.
Költségtérítéses
Apple kiegészítők esetében, illetve ha költségtérítéses javításra küldött árajánlatunkat nem fogadod el, fenntartjuk a jogot a futárdíj kiszámlázására, melynek díja az oda és vissza útra bruttó 4.000 Ft.
Hivatalos Apple szerviz munkadíjainkat itt éred el.
A szolgáltatás igényléséhez minden esetben meg kell adnod az elérhetőségeidet, készüléked adatait és a hiba leírását igénylőlapunk segítségével, melyek birtokában visszaigazolhatunk a szolgáltatásról.
Tovább az igénylőlaphoz
Miért érdemes szervizfutárt kérned?
Kényelmes
Javításra szoruló Apple iPhone, iPad, Mac, Watch készülékedet az ország bármely pontjáról beküldheted, javított / cserélt Apple készülékedet pedig visszajuttatjuk hozzád, bárhová is kéred.
Hivatalos
Apple Authorised Service Provider minősítésű szervizként kizárólag eredeti Apple alkatrészekkel, és naprakész szakemberekkel gondoskodunk Apple készüléked javításáról.
Biztonságos
Beküldött és visszajuttatott készüléked biztonsága kiemelten fontos számunkra, ezért hivatalos szállítópartnerünk a DPD által kézbesített készüléked minden esetben biztosítva van. 

iCentre Apple Authorised Service Provider - hivatalos Apple szerviz

Hivatalos Apple szervizünk több mint 25 éve végzi iPhone, iPad, iPod, iMac, MacBook, Mac mini, Beats és Apple Watch készülékek garanciális és garancián túli szervizelését, kizárólag eredeti alkatrészekkel, naprakész szakemberekkel, az Apple nemzetközi előírásai szerint.

Válassz az alábbi lehetőségek közül

 

 

 

 

Érdekességek, hírek

 

Van négy okunk, amiért érdemes az iCentre hivatalos Apple szervizét választanod!

 

Eredeti Apple
alkatrészek

Hivatalos Apple szervizünkben kizárólag az Apple-től rendelt eredeti alkatrészekkel dolgozunk

Küldd be
futárral

Javításra szoruló Apple készülékedet futárral is beküldheted akár díjmentesen hivatalos Apple szervizünkbe, javított / cserélt készülékedet pedig visszajuttatjuk hozzád. További információért kattints ide.

Hivatalos Apple szerviz átvételi pontok

Budapest négy pontján, az iCentre Infopark szerviz központunkban, valamint az Allee, Arena és MOM Park-ban található üzleteinkben is leadhatod készülékedet, akár hétvégén is.

Folyamatos
kapcsolattartás

Oldalunkon bármikor nyomon követheted szervizre leadott készüléked állapotát, szervizes kollégáink pedig azonnal értesítenek, amint elkészültek a javítással.

Milyen Apple készülékeket szervizelünk?

iPhone 11 Pro Max
iPhone 11 Pro
iPhone 11
iPhone SE 2
iPhone Xs
iPhone Xs Max
iPhone Xr
iPhone X
iPhone 8 Plus
iPhone 8
iPhone 7 Plus
iPhone 7
iPhone 6s Plus
iPhone 6s
iPhone SE
iPhone 6 Plus
iPhone 6
iPhone 5s

iPad Pro 12,9" (2020)
iPad Pro 11" (2020)
iPad Pro 12,9" (2018)
iPad Pro 11" (2018)
iPad 10,2" (2019)
iPad 9,7" (2018)
iPad Pro 12,9" (2017)
iPad Pro 10,5" (2017)
iPad 9,7" (2017)
iPad Pro 12,9" (1st gen)
iPad Pro 9,7" (1st gen)
iPad mini 5
iPad mini 4
iPad Air 10,5 (2019)

iMac

iMac Pro (2017) iMac (Retina 4K, 21.5 hüvelykes, 2019)
iMac (Retina 5K, 27 hüvelykes, 2019)
iMac (Retina 4K, 21.5 hüvelykes, 2017)
iMac (Retina 5K, 27 hüvelykes, 2017)
iMac (21.5 hüvelykes, 2017)
iMac (21.5 hüvelykes, 2015 vége)
iMac (Retina 4K, 21.5 hüvelykes, 2015 vége)
iMac (Retina 5K, 27 hüvelykes, 2015 vége)
iMac (Retina 5K, 27 hüvelykes, 2015 közepe)
iMac (Retina 5K, 27 hüvelykes, 2014 vége)
iMac (21.5 hüvelykes, 2014 közepe

Mac Pro

Mac Pro (Rack, 2019)
Mac Pro (2019)

Mac mini

Mac mini (2020)
Mac mini (2018)
Mac mini (2014 vége)

MacBook

MacBook (Retina, 12 hüvelykes, 2017)
MacBook (Retina, 12 hüvelykes, 2016 vége)
MacBook (Retina, 12 hüvelykes, 2015 eleje)

MacBook Air

MacBook Air (Retina, 13 hüvelykes, 2020)
MacBook Air (Retina, 13 hüvelykes, 2019)
MacBook Air (Retina, 13 hüvelykes, 2018)
MacBook Air (13 hüvelykes, 2017)
MacBook Air (13 hüvelykes, 2015 eleje)
MacBook Air (11 hüvelykes, 2015 eleje)

MacBook Pro

MacBook Pro (13 hüvelykes, 2020, négy Thunderbolt 3 port)
MacBook Pro (13 hüvelykes, 2020, két Thunderbolt 3 port)
Macbook Pro (16 hüvelykes, 2019)
MacBook Pro (15 hüvelykes, 2019)
MacBook Pro (13 hüvelykes, 2019, négy Thunderbolt 3 port)
MacBook Pro (13 hüvelykes, 2019, két Thunderbolt 3 port)
MacBook Pro (15 hüvelykes, 2018)
MacBook Pro (13 hüvelykes, 2018, négy Thunderbolt 3 port)
MacBook Pro (15 hüvelykes, 2017)
MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, négy Thunderbolt 3 port)
MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3 port)
MacBook Pro (15 hüvelykes, 2016)
MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, négy Thunderbolt 3 port)
MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, két Thunderbolt 3 port)
MacBook Pro (Retina, 15 hüvelykes, 2015 közepe)
MacBook Pro (Retina, 13 hüvelykes, 2015 eleje)
MacBook Pro (Retina, 15 hüvelykes, 2014 közepe)
MacBook Pro (Retina, 13 hüvelykes, 2014 közepe)

Apple Watch Series 5 (GPS + Cellular)
Apple Watch Series 5 (GPS)
Apple Watch Series 4 (GPS + Cellular)
Apple Watch Series 4 (GPS)
Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular)
Apple Watch Series 3 (GPS)
Apple Watch Series 2
Apple Watch Series 1

Beats Solo Pro
Beats Studio3
Beats Solo3
Powerbeats
Powerbeats Pro
BeatsX
urBeats3
BeatsEP

AirPods Pro
AirPods (2. gen)
AirPods (1. gen)
Apple TV 4K
Apple TV (4. gen)
Apple Magic Mouse 2
Apple Magic Trackpad 2
Apple Magic Keyboard

Hogy zajlik a hivatalos Apple szerviz folyamat?

Ellenőrzés

Ellenőrizd Apple készüléked jótállási állapotát egyszerűen ide kattintva!

Bejelentés

Jelentsd be a tapasztalt problémát vagy meghibásodást a űrlap kitöltésével.

Beszállítás

Hozd be a hibás Apple készüléked négy szervizpontunk bármelyikébe

Követés

Kövesd nyomon szervizre leadott készüléked javítását ide kattintva

Átadás

Várd szervizes kollégánk értesítését, majd gyere be a készülékért

Probléma bejelentése

Ne bízd a véletlenre meghibásodott Apple készüléked javítását vagy karbantartását, jelentsd be előzetesen a problémát a lenti form segítségével, hozd be, vagy küldd el hivatalos servizünkbe a hiba részletes leírásával és elérhetőségeddel!

* Kötelező mezők
(A sorozatszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az  menü / Mac névjegye alatt találod meg.)
(A jótállás állapotát itt ellenőrizheted)
(A készülék típusát iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az  menü / Mac névjegye alatt találod meg.)

Adatvédelmi hozzájárulás

Az adatvédelmi tájékoztató elfogadásával (icentre.hu/adatvedelem) hozzájárulok, hogy az iCentre-Hungary Kft. adataimat kezelje. A marketing célú jelölőnégyzetek kiválasztásával hozzájárulok, hogy az iCentre-Hungary Kft. a későbbiekben újdonságaival, akcióival kapcsolatban marketing célból keressen meg.

Hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod a marketing@icentre.hu email címen, vagy pedig hírleveleinkben a leiratkozás gombra kattintva.

Munkadíjaink

Negyed óra szaktanácsadás bruttó 5 000 Ft
Fél óra szaktanácsadás bruttó 7 000 Ft
Egy óra szaktanácsadás bruttó 10 000 Ft
Másfél óra szaktanácsadás bruttó 15 000 Ft
iPhone, iPad, iPod, Apple Watch, Beats eszközök bevizsgálási díja bruttó 5 000 Ft
iOS, iPadOS, watchOS szoftverfrissítés díja bruttó 7 000 Ft
Mac bevizsgálási díj bruttó 7 000 Ft
macOS szoftverfrissítés díja bruttó 10 000 Ft
Szakvélemény készítése bruttó 7 000 Ft
Pasztázás hordozható gépek esetében    bruttó 15 000 Ft
  Akkumulátor Kamera Vibramotor Alsó
Hangszóró
Felső
Hangszóró
iPhone 5s bruttó 
19 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó 
13 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
iPhone SE bruttó
19 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó
13 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
iPhone 6 bruttó
19 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó
13 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
iPhone 6 Plus bruttó
19 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó
13 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
iPhone 6s bruttó
19 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
- - -
iPhone 6s Plus bruttó
19 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
- - -
iPhone 7 bruttó
19 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó
21 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone 7 Plus bruttó
19 990 Ft
bruttó
31 990 Ft
bruttó
21 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone 8 bruttó
19 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó
21 990 Ft
- -
iPhone 8 Plus bruttó
19 990 Ft
bruttó
31 990 Ft
bruttó
21 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone X bruttó
24 990 Ft
bruttó
31 990 Ft
bruttó
21 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone Xr bruttó
24 990 Ft
bruttó
31 990 Ft
bruttó
21 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone Xs bruttó
24 990 Ft
bruttó
31 990 Ft
bruttó
21 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone Xs Max bruttó
24 990 Ft
bruttó
31 990 Ft
bruttó
21 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone 11 bruttó
24 990 Ft
bruttó
31 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone 11 Pro bruttó
24 990 Ft
bruttó
39 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone 11 Pro Max bruttó
24 990 Ft
bruttó
39 990 Ft
bruttó
24 990 Ft
bruttó
20 990 Ft
-
iPhone 5 bruttó 54 990 Ft
iPhone 5c bruttó 54 990 Ft
iPhone 5s bruttó 54 990 Ft
iPhone SE bruttó 54 990 Ft
iPhone 6 bruttó 59 990 Ft
iPhone 6 Plus    bruttó 59 990 Ft
iPhone 6s  bruttó 59 990 Ft
iPhone 6s Plus bruttó 69 990 Ft
iPhone 7 bruttó 59 990 Ft
iPhone 7 Plus bruttó 69 990 Ft
iPhone 8 bruttó 59 990 Ft
iPhone 8 Plus bruttó 69 990 Ft
iPhone X bruttó 119 990 Ft
iPhone Xr bruttó 79 990 Ft
iPhone Xs bruttó 119 990 Ft
iPhone Xs Max bruttó 139 990 Ft
iPhone 11 bruttó 79 990 Ft
iPhone 11 Pro bruttó 119 990 Ft
iPhone 11 Pro Max bruttó 139 990 Ft

 

Az iPhone kijelzőcserét, a bevizsgálást követően az iCentre szervizközpontjában végezzük. Eredeti Apple-alkatrészekkel történik a javítás, az Apple előírásai szerint.

A szervizelést iPhone 7 és újabb modellek esetén tudjuk vállalni. iPhone 5, 5S, SE, 6, 6S típusú készülékek esetében a kijelzőcserét az Apple javító központjában végzi a gyártó, melynek javítási akár 2-3 hétig is eltarthat.

Az Allee-ban található szervizünkben a bevizsgálást követően az iPhone kijelzőcserét kizárólag az Apple javító központjában végzi a gyártó!

AirPods fülhallgató cseredíja
AirPods 1st. gen. bruttó 32 990 Ft/fülhallgató
AirPods 2nd. gen. bruttó 32 990 Ft/fülhallgató
AirPods Pro bruttó 39 990 Ft/fülhallgató
AirPods töltőtok cseredíja
AirPods Case 1st. gen bruttó 32 990 Ft
AirPods Case 2nd. gen bruttó 32 990 Ft
AirPods wireless charging case bruttó 32 990 Ft
AirPods Pro wireless charging case bruttó 49 990 Ft

 

 

 

Aktuális csereprogramjaink

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos körülmények esetén a 3. generációs iPad Air készülékek képernyőjéről véglegesen eltűnhet a kép. Egy rövid felvillanás vagy villódzás jelentkezhet, mielőtt a képernyőről eltűnik a kép.

Az érintett készülékek gyártása 2019. március és 2019. október között zajlott. A jogosult készülékeket díjmentesen szervizelik a hivatalos Apple-szervizek.

Megjegyzés: Egyéb iPad-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Keress egy hivatalos Apple-szervizt az iPad Air szervizeléséhez. Az iPad Air ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

Lehetőleg a szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPadről az iCloudba vagy a számítógépedre. Nézd meg, hogyan készítheted fel az iPadet a szervizelésre.

Megjegyzés: Ha iPad Air készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPad Air esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 3. generációs iPad Air jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat.

A program az érintett 3. generációs iPad Air készülékekre terjed ki az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig.

 

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek nem kapcsolódnak be egy meghibásodott komponens miatt. A probléma csak olyan készülékeket érint, amelyek sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyek gyártása 2018 októbere és 2019 augusztusa között zajlott.

Ha úgy gondolod, hogy már tapasztaltad ezt a problémát, ezen az oldalon add meg a sorozatszámot, és megállapítjuk, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készüléked jogosult-e az ingyenes javításra.

A sorozatszámot egyszerű megtalálni. Nézd meg, hogyan.

Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Az iPhone ellenőrzésével szervizünk megállapítja, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről.

Ha iPhone készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s vagy iPhone 6 Plus esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készülékedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s vagy az iPhone 6s Plus jótállási idejét. A program nem érinti fogyasztóvédelmi jogaidat.

A program az érintett iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig érvényes.

 

 

Az Apple megállapította, hogy rendkívül ritka esetben egy repedés keletkezhet az alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 képernyőjének lekerekített széle mentén. A repedés általában a képernyő egyik oldalán alakul ki, majd továbbterjed a képernyő körüli területre az alábbi ábrákon látható módon.

A hivatalos Apple-szervizek díjmentesen kicserélik az olyan Apple Watch-ok képernyőjét, amelyek erre jogosultak, és amelyeken ilyen típusú repedés található.

Jogosult modellek

Az alábbi modellek jogosultak a programra. Az Apple Watch beazonosítása című cikkben kikeresheted Apple Watch készüléked modellszámát, típusát és színét.

Sorozat és modell

Tokméretek

Szín és anyag

Értékesítési dátumok

Apple Watch Series 2 38 mm és 42 mm Asztroszürke, arany, rozéarany és ezüstszínű alumínium 2016. szeptember – 2017. szeptember
Apple Watch Nike+ Series 2 38 mm és 42 mm Asztroszürke és ezüstszínű alumínium 2016. október – 2017. október
Apple Watch Series 3 (GPS)
Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular)
38 mm és 42 mm Asztroszürke, arany és ezüstszínű alumínium 2017. szeptember – 2019. szeptember
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS)
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS + Cellular)
38 mm és 42 mm Asztroszürke és ezüstszínű alumínium 2017. október – 2019. szeptember

Megjegyzés: Egyéb Apple Watch-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja az Apple Watch-odat annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A szervizelés 1-2 hetet is igénybe vehet.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

Az Apple Watch szervizelésre való felkészítéséhez nézd át a Mielőtt elküldenéd nekünk az Apple Watchot című részt.

Megjegyzés: Ha Apple Watch órádon olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt Apple Watch esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg az Apple Watch jótállási ideje.

A program az erre jogosult alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 órák első kiskereskedelmi értékesítési dátumától számított három évig, illetve a jelen program kezdődátumától számított egy évig érvényes, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy korábbi generációs 15 hüvelykes MacBook Pro modellek egy kis hányada esetén az akkumulátor túlmelegedhet, ami veszélyessé válhat. Az érintett készülékek értékesítése 2015 szeptembere és 2017 februárja között történt.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az erre jogosult akkumulátorokat ingyenesen kicseréljük.

Jogosultság

Először ellenőrizd, hogy milyen 15 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2015 közepe)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, az alábbi linken írd be lent a gép sorozatszámát, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

Megjegyzés: Ez a program nem érint egyéb MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a szervizelés

A javítóközpont megvizsgálja a 15 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A cserét minden esetben az Apple technikusai végzik a külföldi javítóközpontjukban, ezért a szervizelés 2-3 hetet is igénybe vehet.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

A gyorsabb ügyintézés érdekében foglalj időpontot szervizünkbe a lent található linken! A programban résztvevő készüléked az Allee-ban található szervizpontunkban időpont foglalás nélkül is leadhatod javításra!

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 15 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ez a program nem érinti a törvényi vagy garanciális jogokat.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek billentyűzetének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet: 

  • Váratlanul ismétlődnek bizonyos betűk vagy karakterek
  • Nem jelennek meg bizonyos betűk vagy karakterek
  • Egy vagy több billentyű „beragadhat”, illetve nem megfelelően reagál

Az Apple, illetve szervizünk díjmentesen szervizeli az erre jogosult MacBook, MacBook Air és MacBook Pro gépek billentyűzetét. A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet.

Jogosult modellek

Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek. 

  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2015 eleje)
  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2016 eleje)
  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2017)
  • MacBook Air (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2018)
  • MacBook Air (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2019)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2019, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2016)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2017)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2018, négy Thunderbolt 3 port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2018)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2019, négy Thunderbolt 3 port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2019)

Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet. A szervizelés típusától és a cserealkatrészek rendelkezésre állásától függ, hogy mennyi időt vesz igénybe a szervizelés.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg Mac notebookod jótállási ideje.

Ha úgy gondolod, hogy Mac notebookodat ez a probléma érintette, és fizetned kellett a billentyűzet megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program a jogosult MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek kijelzőjének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet: 

  • A kijelző-háttérvilágítás folyamatosan vagy időnként függőleges fényes területeket jelenít meg a képernyő teljes alsó részén
  • A kijelző-háttérvilágítás működése teljes mértékben leáll

Az érintett készülékek értékesítése 2016 októbere és 2018 februárja között zajlott. Az Apple és a hivatalos Apple-szervizünk ingyenesen szervizelik az érintett MacBook Pro gépeket.

Jogosult modellek

Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek.

  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, két Thunderbolt 3-port)

Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja MacBook Pro gépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha MacBook Pro gépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg a MacBook Pro jótállási ideje.

Ha úgy gondolod, hogy MacBook Pro gépedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a kijelző megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program a szervizelésre jogosult MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépekben (Touch Bar nélküli modellek) használt 128 GB-os és 256 GB-os SSD-meghajtók egy kis hányadában olyan probléma áll fenn, amely adatvesztést és a meghajtó meghibásodását okozhatja. Az érintett meghajtókat tartalmazó 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépek értékesítése 2017 júniusa és 2018 júniusa között zajlott.

Az érintett meghajtókat díjmentesen cseréli szervizünk. Az Apple azt javasolja, hogy minél előbb szervizeltesd a meghajtót.

Az Apple e-mailben is értesíti a programról azokat az ügyfeleit, akik regisztrálták készüléküket az Apple-nél.

Jogosultság

Először ellenőrizd, hogy milyen 13 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3 port)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, írd be lent a gép sorozatszámát a következő linken, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre:

Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja majd a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A szervizelés előtt fontos, hogy teljes biztonsági mentést készíts az adataidról, mert a meghajtó tartalma törlődni fog a szervizelési eljárás során.

  • A technikus egy segédprogram futtatásával frissíteni fogja a meghajtón futó firmware-t, ami körülbelül egy órát fog igénybe venni.
  • A 13 hüvelykes MacBook Pro gépedet úgy fogják visszaadni, hogy a macOS újra lesz telepítve rajta.
  • A szervizelést követően vissza kell majd állítanod az adatokat egy biztonsági mentésből.
 

Mivel számítógéped nem fog tudni kapcsolódni az internethez a visszaállítás végrehajtásáig, azt javasoljuk, hogy egy másik készüléken – például iPhone-odon – tekintsd meg az Apple támogatási cikkét az adatok visszaállításáról.

Megjegyzés: A szervizelés előtt megsérült fájlokat nem lehet majd visszaállítani.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

Ha 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a szervizelésért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy néhány iPhone X-kijelzővel érintési problémák lépnek fel a kijelzőmodulon található egyik komponens meghibásodása miatt. Az érintett készülékek esetén a következő hibajelenségek léphetnek fel:

  • A kijelző vagy a kijelző egy része nem vagy csak időnként reagál az érintésre
  • A kijelző akkor is reagál, ha nem érintették meg

Az Apple vagy egy hivatalos Apple-szerviz ingyenesen kicseréli a kijelzőmodult az erre jogosult készülékeken.

Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Az iPhone ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. 

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről.

Ha iPhone X készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone X esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ez az Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone X készülékek jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone X készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a kijelzőmodul cseréjéért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett iPhone X készülékekre érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek (Touch Bar nélküli modellek) korlátozott hányadában meghibásodhat egy komponens, ami miatt kitágul a beépített akkumulátor. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, de az Apple díjmentesen kicseréli az erre jogosult akkumulátorokat. Az érintett számítógépeket 2016 októbere és 2017 októbere között gyártottunk, és a termék sorozatszáma határozza meg a jogosultságot.

Jogosultság

Az alábbi linken add meg számítógéped sorozatszámát annak megállapításához, hogy az jogosult-e a programban való részvételre. Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro géped (Touch Bar nélküli modell) jogosult sorozatszámmal rendelkezik, az Apple díjmentesen kicseréli az akkumulátort.

Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a csere

Szervizünk megvizsgálja a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés 3–5 napot vesz igénybe.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 5 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy igen ritka esetekben a következő országokban értékesített Apple hálózati csatlakozóadapterek megtörhetnek, és ezáltal érintésre áramütést okozhatnak: kontinentális Európa, Ausztrália, Új-Zéland, Korea, Argentína és Brazília. A hálózati csatlakozóadapterek 2003-tól 2015-ig voltak a Mac számítógépek és bizonyos iOS-készülékek tartozékai, illetve az Apple világutazó adapterkészlet részét képezték.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az érintett hálózati csatlakozóadaptereket ingyenesen kicseréljük egy új, újratervezett adapterre. Azt javasoljuk vásárlóinknak, hogy az alábbiak szerint minél előbb cseréltessék ki a hibás alkatrészt egy újra.

Megjegyzés: A program nem vonatkozik egyéb hálózati csatlakozóadapterekre, így például az Amerikai Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, a Hongkongban, a Japánban, a Kanadában és a Kínában értékesített adapterekre, valamint az Apple USB hálózati adapterekre.

A hálózati csatlakozóadapter beazonosítása

Vesd össze az általad használt adaptert az alábbi képeken látható adapterekkel. Négy vagy öt karakter, illetve egy karakter sem látható az érintett hálózati csatlakozóadapterek belső felületén, ott, ahol az Apple hálózati adapterhez csatlakoznak. Az újratervezett adapterek felületén egy három betűből álló regionális kód olvasható (EUR, KOR, AUS, ARG vagy BRA).

 

Érintett Újratervezett
Érintett adapter – részletek Újratervezett adapter – részletek

Az érintett villatípusok

Európai adapter Koreai adapter  

Az Apple megállapította, hogy az iPhone 6s készülékeknek egy nagyon kis hányada váratlanul kikapcsolódhat. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, és csak azokat a készülékeket érinti, amelyeknek a sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyeket 2015 szeptembere és októbere között gyártottak.

Ha már tapasztaltad az ismertetett hibajelenséget, akkor ide kattintva add meg az iPhone 6s sorozatszámát, és megállapíthatod, hogy az jogosult-e az ingyenes akkumulátorcserére.

A sorozatszámot egyszerű megtalálni. Nézd meg, hogyan.

Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Az iPhone ellenőrzésével szervizünk megállapítja, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről.

Ha iPhone 6s készülékeden olyan sérülés van – például megrepedt a kijelző –, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s vagy iPhone 6 Plus esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s vagy az iPhone 6s Plus jótállási idejét. 

A program az érintett iPhone 6s-akkumulátorokra érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig.

 

Az Apple megállapította, hogy a Beats Pill XL hangszóró akkumulátora ritka esetben túlmelegedhet, ami veszélyessé válhat. A Beats, az Apple és az egyéb kereskedők 2014. január óta árusítják a terméket világszerte.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple és a Beats számára, ezért úgy döntöttek, hogy visszahívják a terméket. Ha rendelkezel Beats Pill XL hangszóróval, kérünk, hagyj fel a használatával, és az alábbiak szerint küldd vissza az Apple-nek. Miután visszaküldted a terméket, Apple Store egyenlegedre vagy elektronikus fizetés útján visszatérít 89 300 Ft-ot.

A program kizárólag a Beats Pill XL hangszóróra terjed ki, amely az alábbi képeken is látható. A Beats Pill XL hangszóró a következő 5 színben kapható: fekete, fehér, rózsaszín, ezüstszürke és titán – ezen a weboldalon megtekintheted a különböző színű hangszórók képét.

A visszaküldés menete

Így küldheted vissza a terméket:

  • Ennek a webes űrlapnak a kitöltésével jelezd, hogy vissza szeretnéd küldeni a terméket.
  • Küldenek neked egy dobozt, amelyben eljuttathatod a Pill XL hangszórót az Apple-nek.
  • A dobozban található címkén elolvashatod, hogyan küldheted vissza a terméket az Apple-nek.
  • A termék beérkezése után körülbelül 3 héten belül megérkezik az összeg Apple Store egyenlegedre vagy elektronikus fizetés útján.

További információk

Kizárólag a program webes űrlapján keresztül leadott kérelmeket dolgoznak fel. Kérünk, ne vidd vissza a terméket Apple- vagy Beats-termékeket árusító vagy támogató üzletbe.

A program nincs hatással a visszatérítés igénylésére vonatkozó törvényes és garanciális jogokra.

Ha segítségre van szükséged a visszaküldés lebonyolításához, vagy kérdésed van a visszatérítési kérelemmel kapcsolatban, keresd fel az Apple-támogatást.

 

Az Apple megállapította, hogy az Apple európai 5 wattos USB-s hálózati adaptere ritka esetben túlmelegedhet, ami veszélyessé válhat. Az adapter a 2009. októbertől 2012. szeptemberig forgalmazott iPhone 3GS, iPhone 4 és iPhone 4s modellek tartozéka volt az alábbi listában olvasható országokban. Az adapter önálló tartozékként is kapható volt.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntött, hogy ezeket a hálózati adaptereket ingyenesen kicseréli egy új, újratervezett adapterre. Azt javasoljuk vásárlóinknak, hogy az alábbiak szerint minél előbb cseréltessék ki a hibás adaptert egy újra.

Az Apple egyéb 5 wattos USB-s hálózati adapterei nem vesznek részt a programban.

Az adapter beazonosítása

Vesd össze az adapter villái között található címkét az alábbi, piros keretbe foglalt képekkel. Az érintett adapterek a modellszám és a „CE” betűk színe alapján azonosíthatók be.

Az érintett adapterek modellszáma A1300, a „CE” betűk pedig teljes egészében szürke színűek. Ha hibás adapterrel rendelkezel, ne használd tovább, hanem cseréltesd ki egy újra. Amíg a csereadapter a birtokodba nem kerül, úgy töltheted fel iPhone készülékedet, hogy USB-kábellel csatlakoztatod a számítógéphez.

Az újratervezett adapterek modellszáma A1400, a „CE” betűk körvonala pedig szürke színű. Nincs szükség az adapter cseréjére.

Így zajlik a csere

Vidd el a hibás adaptert vagy adaptereket a programban részt vevő hivatalos szervizpontjaink bármelyikébe. A csere előtt ellenőriznünk kell iPhone készüléked sorozatszámát, ezért arra kérünk, hogy hozd magaddal a telefonkészüléket is.

A hibás adapterek olyan módon kerülnek leselejtezésre, hogy ne tegyenek kárt a környezetünkben.

További információk

Ha úgy gondolod, hogy korábban olyan cseréért fizettél, amelynek oka ez a hiba volt, érdeklődj az Apple munkatársainál a visszatérítéssel kapcsolatban.

Országok listája

 

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone XS, iPhone XS Max és iPhone XR Smart Battery Case esetében töltési probléma jelentkezhet. Az érintett Smart Battery Case modellek esetében az alábbi hibák jelentkezhetnek:

  • A Smart Battery Case egyáltalán nem, vagy csak megszakításokkal tölt.
  • A 2019 januárja és 2019 októbere között gyártott Smart Battery Case egyáltalán nem, vagy csak megszakításokkal töltik az iPhone készüléket.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntött, hogy az érintett a Smart Battery Case modelleket ingyenesen kicseréli.

Érintett modellek

A csereprogramban az alábbi Smart Battery Case modellek érintettek:

iPhone XS

iPhone XS Max

iPhone XR
 

Így zajlik a csere

Hozd be csereprogramban érintett Smart Battery Case-edet hivatalos Apple szervizünkbe, ahol ellenőrizzük, hogy a Smart Battery Case jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést.

Az egyik EGT-tagországban megvásárolt Smart Battery Case esetén egyéb EGT-tagországban is igénybe vehető a szervizelés.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a Smart Battery Case jótállási idejét. A program nem érinti fogyasztóvédelmi jogaidat.

A program az érintett Smart Battery Case kiegészítők első kereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig érvényes.

 

Általános információk

FOGYASZTÓVÉDELMI JOG:

Az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás a gyártó által vállalt jótállás. A fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül biztosít jogokat, korlátozás nélkül ideértve a nem megfelelő termékekkel kapcsolatos jogokat is.

FONTOS! A fogyasztók (olyan természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el) számára a vásárlástól számított 2 évig van lehetőség garanciális javításra.

Ennek megfelelően az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás előnyei a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül, nem pedig azok helyett kerülnek biztosításra.

Fogyasztók magyarországi vásárlásaira jogszabályon alapuló kötelező jótállás vonatkozik, időtartama a garanciális igény esetén a garanciális időszak a leszállítás időpontjától számított 1 év, a Polgári Törvénykönyv alapján pedig szavatossági igény érvényesíthető, amelynek időtartama a leszállítás időpontjától számított 2 év. Az ilyen igényekre a helyi jogszabályok által meghatározott feltételek és követelmények vonatkoznak.

A fogyasztóknak jogukban áll választani, hogy az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás vagy a rájuk vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabályok által biztosított jogaikat érvényesítik-e és igényelnek szolgáltatást.

Fontos: Az Apple egyéves korlátozott jótállásának feltételei nem alkalmazhatók a fogyasztóvédelmi jogszabályok alapján támasztott igények esetén.

MIRE TERJED KI A JELEN JÓTÁLLÁS?

Az Apple Distribution International (székhelye: Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Ír Köztársaság) (vagy annak jogutódja) (a továbbiakban: „Apple”) jótállást vállal az eredeti csomagolásban található Apple márkájú hardvertermék és az Apple márkájú tartozékok (a továbbiakban: „Apple Termék”) esetén fellépő anyaghibákra és gyártási hibákra a végfelhasználó általi eredeti kiskereskedelmi vásárlástól számított EGY (1) ÉVIG (a továbbiakban: „Jótállási Időszak”), amennyiben a végfelhasználó az Apple felhasználói útmutatóinak, műszaki specifikációinak és az Apple Termékre vonatkozó egyéb közzétett útmutatásoknak megfelelően használja a Terméket. Az egyéves korlátozott jótállás által az Apple Termék vonatkozásában biztosított jogok a világ legtöbb részén érvényesíthetők az Apple helyi szervizlétesítményeiben (lásd a „Hogyan vehető igénybe garanciális szervizelés?” című részt). Anyag- vagy gyártási hiba esetén közvetlenül az Apple-nél érvényesítheti a szervizelési igényt, még abban az esetben is, ha az Apple Terméket harmadik féltől vásárolta.

MIRE NEM TERJED KI A JELEN JÓTÁLLÁS?

A jelen jótállás nem terjed ki nem Apple márkájú hardvertermékekre és a szoftverekre, még akkor sem, ha az Apple hardverrel együtt csomagolták vagy értékesítették őket.

A nem Apple márkájú termékekre gyártó által vállalt jótállás vonatkozhat, amely a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül is biztosíthat előnyöket – a részletek a termékek dobozán és a kapcsolódó dokumentációkban találhatók.

Forrás

 

Gyakran ismételt kérdések

1. Készíts biztonsági mentést iTunes, iCloud vagy Time Machine segítségével.

2. Kapcsold ki a Find my iPhone funkciót a következők alapján: Find my iPhone: Készülék eltávolítása

3. Jelentkezz ki az iCloud fiókodból.

4. Távolítsd el a tokot illetve a fóliát a készülékről (a használt fóliát nem tudjuk visszahelyezni az új, vagy javított készülékre).

Nem, a készülék függetlenítését a szolgáltatótól tudod kérni.
Szervizünkben és üzleteinkben egyaránt tudsz vásárolni SIM kártya átalakító adaptert, melynek segítségével bármilyen telefonban tudod használni az iPhone-od SIM kártyáját.

A gyártó új készülék vagy alkatrész esetén 90 nap garanciát vállal. Amennyiben az eredeti garancia ennél tovább tart, akkor nem a 90 nap garancia érvényes, hanem az eredeti jótállási idő folytatódik tovább.

Nem, az adatok lementésében minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia. Nem vállalunk felelősséget a szervizelés ideje alatt bekövetkezett esetleges adatvesztésre. 

Kizárólag hozott SSD, merevlemez, illetve memória modulok beszerelését vállaljuk, minden más alkatrészt a gyárótól kell megrendelnünk.

Nem, a szervizelést igénylő munkát csakis szakképzett technikusaink végzik el az ahhoz szükséges környezetben.

Igen. Ebben az esetben mellékelj a csomagban az eszköz mellett egy rövid hibaleírást, és az összes elérhetőségedet (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Készíts biztonsági mentést az eszközről, iPhone és iPad esetében pedig kapcsold ki a Find my iPhone funkciót (kötelező!), és távolítsd el a tokot és a fóliát. Küldd el futárszolgálattal az iCentre-Hungary Kft, 1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. Infopark, C. épület, Földszint címre. Tudunk abban segíteni, hogy küldünk érte futárt, melynek a költsége bruttó 2000,- Ft. Ha szükséged van a segítségünkre, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot! A javított/cserélt eszköz visszajuttatását br. 2000,- Ft-ért vállaljuk.

 

Fontos információ

Az iCentre Apple Premium Reseller üzletekben javításra leadott készülék átvételekor történő felmérés nem minősül szakvéleménynek. A hibák megállapítását és a jótállási igény elbírálását kizárólag az iCentre Apple Authorised Service Provider (1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. C. ép. fszt.), vagy iOS készülék esetében az iCentre Allee iOS szervizpont (1117 Budapest, Október 23. utca 8-10.) is végzi. Felhívjuk figyelmét, hogy a szoftveres működés, az esztétikai problémák nem tartoznak a jótállás körébe. Tekintettel arra, hogy biztonsági mentés készítése, tok és fólia eltávolítása az ügyfél felelőssége és feladata, ezért a készüléken található adatokért, az akkumulátor állapotáért, valamint a készüléken hagyott tokért és fóliáért az iCentre-Hungary Kft. nem vállal felelősséget. Az Apple az általa biztosított alkatrészekre 6 hónapos jótállást vállal. A javítás megrendelésétől függetlenül szervizünk bevizsgálási díjat számíthat fel. A készülék csak a leadáskor kiállított Munkafelvételi lappal vehető át. A készüléket 90 napnál tovább nem őrizzük meg.

 

Szervizre leadott készülékeddel kapcsolatban a munkalap kitöltésével tudsz érdeklődni

Javítás állapotának lekérdezése:

Kérdésed van? Élj az ingyenes Apple Care támogatással a vásárlástól számítva 90 napig

Az Apple készülékekhez a vásárlás helyétől függetlenül 90 napos ingyenes telefonos terméktámogatás jár a használat közben felmerülő kérdésekkel kapcsolatban a legtöbb hálózatból ingyenesen hívható +36 80 983 435 telefonszámon. Az ingyenes támogatás igénybevételéhez készítsd elő a készüléked szériaszámát. A szériaszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az Alma menü / Mac névjegye alatt találod meg.

Keresd fel szervizközpontunkat vagy üzleteinket az alábbi nyitvatartási rend szerint

iCentre ALLEE

Apple Premium Reseller

Allee bevásárlóközpont utcaszint, 1117 Budapest Október 23. u. 8-10.

Nyitva tartás:
hétfő-szombat: 10:00-21:00
vasárnap: 10:00-19:00

Tel.: +36 1 439 3333
email: allee@icentre.hu

iCentre ARENA

Apple Premium Reseller

Arena Mall első emelet 1087 Budapest Kerepesi út 9.

Nyitva tartás:
hétfő-szombat: 10:00 - 21:00
vasárnap: 10:00 - 19:00

Tel.: +36 1 439 3333
email: arena@icentre.hu

iCentre MOM

Apple Premium Reseller

MOM Park utcaszint 1123 Budapest Alkotás utca 53.

Nyitva tartás:
hétfő-szerda: 10:00-20:00
csütörtök-szombat: 10:00-21:00
vasárnap: 10:00-18:00

Tel.: +36 1 439 3333
email: mom@icentre.hu

iCentre Szervizközpont

Authorised Service Provider

1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. Infopark, C. épület, Földszint

Nyitva tartás:
hétfő-péntek: 08:00-18:00
szombat-vasárnap: Zárva

Tel.: +36 1 439 3333
email: service@icentre.hu

Elfogad süti

A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.