Hivatalos Apple szervizünk több mint 28 éve végzi iPhone, iPad, iPod, iMac, MacBook, Mac mini, Beats és Apple Watch készülékek garanciális és garancián túli szervizelését, kizárólag eredeti alkatrészekkel, naprakész szakemberekkel, az Apple nemzetközi előírásai szerint.
![]() |
Így készíts biztonsági mentést |
Bemutatjuk, hogyan készíthetsz biztonsági mentést iCloud vagy Mac / PC segítségével. |
|
![]() |
Mit tehetsz, ha nem működik a Magic Mouse? |
A legtöbb hiba néhány mozdulattal azonnal elhárítható, de melyek a leggyakoribbak? |
|
![]() |
Beázott az iPhone-om, mit tegyek? |
Megmutatjuk, hogy mi a legjobb és legrosszabb dolog, amit tehetsz akkor, ha iPhone-od beázott. |
|
Javításra szoruló Apple készülékedet futárral is beküldheted akár díjmentesen hivatalos Apple szervizünkbe, javított / cserélt készülékedet pedig visszajuttatjuk hozzád. További információért kattints ide.
Budapest négy pontján, az iCentre Infopark szerviz központunkban, valamint az Allee, Arena és MOM Park-ban található üzleteinkben is leadhatod készülékedet, akár hétvégén is.
Oldalunkon bármikor nyomon követheted szervizre leadott készüléked állapotát, szervizes kollégáink pedig azonnal értesítenek, amint elkészültek a javítással.
iPhone 12 Pro Max
iPhone 12 Pro
iPhone 12
iPhone 12 mini
iPhone 11 Pro Max
iPhone 11 Pro
iPhone 11
iPhone SE 2
iPhone Xs
iPhone Xs Max
iPhone Xr
iPhone X
iPhone 8 Plus
iPhone 8
iPhone 7 Plus
iPhone 7
iPhone 6s Plus
iPhone 6s
iPhone SE
iPhone 6 Plus
iPhone 6
iPhone 5s
iPad Pro 12,9" (2020)
iPad Pro 11" (2020)
iPad Pro 12,9" (2018)
iPad Pro 11" (2018)
iPad Air 10,9" (2020)
iPad 10,2" (2020)
iPad 10,2" (2019)
iPad 9,7" (2018)
iPad Pro 12,9" (2017)
iPad Pro 10,5" (2017)
iPad 9,7" (2017)
iPad Pro 12,9" (1st gen)
iPad Pro 9,7" (1st gen)
iPad mini 5
iPad mini 4
iPad Air 10,5 (2019)
iMac iMac Pro (2017) iMac (Retina 4K, 21.5 hüvelykes, 2019) Mac Pro Mac mini |
MacBook MacBook (Retina, 12 hüvelykes, 2017) |
Apple Watch Series 6 (GPS + Cellular)
Apple Watch Series 6 (GPS)
Apple Watch SE (GPS + Cellular)
Apple Watch SE (GPS)
Apple Watch Series 5 (GPS + Cellular)
Apple Watch Series 5 (GPS)
Apple Watch Series 4 (GPS + Cellular)
Apple Watch Series 4 (GPS)
Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular)
Apple Watch Series 3 (GPS)
Apple Watch Series 2
Apple Watch Series 1
Beats Solo Pro
Beats Studio3
Beats Solo3
Powerbeats
Powerbeats Pro
BeatsX
urBeats3
BeatsEP
AirPods Pro
AirPods (2. gen)
AirPods (1. gen)
Apple TV 4K
Apple TV (4. gen)
Apple Magic Mouse 2
Apple Magic Trackpad 2
Apple Magic Keyboard
Hozd be a hibás Apple készüléked négy szervizpontunk bármelyikébe
Kövesd nyomon szervizre leadott készüléked javítását ide kattintva
Várd szervizes kollégánk értesítését, majd gyere be a készülékért
Ne bízd a véletlenre meghibásodott Apple készüléked javítását vagy karbantartását, jelentsd be előzetesen a problémát a lenti form segítségével, hozd be, vagy küldd el hivatalos servizünkbe a hiba részletes leírásával és elérhetőségeddel!
Negyed óra szaktanácsadás | bruttó 5 000 Ft |
Fél óra szaktanácsadás | bruttó 7 000 Ft |
Egy óra szaktanácsadás | bruttó 10 000 Ft |
Másfél óra szaktanácsadás | bruttó 15 000 Ft |
iPhone, iPad, iPod, Apple Watch, Beats eszközök bevizsgálási díja | bruttó 5 000 Ft |
iOS, iPadOS, watchOS szoftverfrissítés díja | bruttó 7 000 Ft |
Mac bevizsgálási díj | bruttó 7 000 Ft |
macOS szoftverfrissítés díja | bruttó 10 000 Ft |
Szakvélemény készítése | bruttó 7 000 Ft |
Külső-belső tisztítás, pasztázás hordozható Mac-ek esetében | bruttó 15 000 Ft |
Külső tisztítás iOS eszközök esetében | bruttó 3 000 Ft |
Akkumulátor | Kamera | Vibramotor | Alsó Hangszóró |
Felső Hangszóró |
|
iPhone 5s | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 13 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
iPhone SE | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 13 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
iPhone SE (2020) | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
iPhone 6 | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 13 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
iPhone 6 Plus | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 13 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
iPhone 6s | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
- | - | - |
iPhone 6s Plus | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
- | - | - |
iPhone 7 | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone 7 Plus | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 31 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone 8 | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
- | - |
iPhone 8 Plus | bruttó 19 990 Ft |
bruttó 31 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone X | bruttó 24 990 Ft |
bruttó 31 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone Xr | bruttó 24 990 Ft |
bruttó 31 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone Xs | bruttó 24 990 Ft |
bruttó 31 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone Xs Max | bruttó 24 990 Ft |
bruttó 31 990 Ft |
bruttó 21 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone 11 | bruttó 24 990 Ft |
bruttó 31 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone 11 Pro | bruttó 24 990 Ft |
bruttó 39 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone 11 Pro Max | bruttó 24 990 Ft |
bruttó 39 990 Ft |
bruttó 24 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone 12 mini | bruttó 24 990 Ft |
- | bruttó 27 990 Ft |
bruttó 27 990 Ft |
- |
iPhone 12 | bruttó 24 990 Ft |
- | bruttó 27 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone 12 Pro | bruttó 24 990 Ft |
- | bruttó 27 990 Ft |
bruttó 20 990 Ft |
- |
iPhone 12 Pro Max | bruttó 24 990 Ft |
- | bruttó 27 990 Ft |
bruttó 27 990 Ft |
- |
A fent említett árak magában foglalják a munkadíjakat is!
iPhone 5s | bruttó 54 990 Ft |
iPhone SE | bruttó 54 990 Ft |
iPhone SE (2020) | bruttó 59 990 Ft |
iPhone 6 | bruttó 59 990 Ft |
iPhone 6 Plus | bruttó 59 990 Ft |
iPhone 6s | bruttó 59 990 Ft |
iPhone 6s Plus | bruttó 69 990 Ft |
iPhone 7 | bruttó 59 990 Ft |
iPhone 7 Plus | bruttó 69 990 Ft |
iPhone 8 | bruttó 59 990 Ft |
iPhone 8 Plus | bruttó 69 990 Ft |
iPhone X | bruttó 119 990 Ft |
iPhone Xr | bruttó 79 990 Ft |
iPhone Xs | bruttó 119 990 Ft |
iPhone Xs Max | bruttó 139 990 Ft |
iPhone 11 | bruttó 79 990 Ft |
iPhone 11 Pro | bruttó 119 990 Ft |
iPhone 11 Pro Max | bruttó 139 990 Ft |
iPhone 12 mini | bruttó 99 990 Ft |
iPhone 12 | bruttó 119 990 Ft |
iPhone 12 Pro | bruttó 119 990 Ft |
iPhone 12 Pro Max | bruttó 149 990 Ft |
A fent említett árak magában foglalják a munkadíjakat is! Az iPhone kijelzőcserét, a bevizsgálást követően az iCentre szervizközpontjában végezzük. Eredeti Apple-alkatrészekkel történik a javítás, az Apple előírásai szerint.
A szervizelést iPhone 7 és újabb modellek esetén tudjuk vállalni. iPhone 5, 5S, SE, 6, 6S típusú készülékek esetében a kijelzőcserét az Apple javító központjában végzi a gyártó, melynek javítási akár 2-3 hétig is eltarthat.
Az Allee-ban található szervizünkben a bevizsgálást követően az iPhone kijelzőcserét kizárólag az Apple javító központjában végzi a gyártó!
AirPods fülhallgató cseredíja | |
AirPods 1st. gen. | bruttó 32 990 Ft/fülhallgató |
AirPods 2nd. gen. | bruttó 32 990 Ft/fülhallgató |
AirPods Pro | bruttó 39 990 Ft/fülhallgató |
AirPods töltőtok cseredíja | |
AirPods Case 1st. gen | bruttó 32 990 Ft |
AirPods Case 2nd. gen | bruttó 32 990 Ft |
AirPods wireless charging case | bruttó 32 990 Ft |
AirPods Pro wireless charging case | bruttó 49 990 Ft |
Az Apple megállapította, hogy az iPhone 11-ek egy kis hányada esetén a kijelző nem válaszol az érintésre a kijelzőmodul meghibásodása miatt.
Az érintett eszközök gyártása 2019 novembere és 2020 májusa között zajlott. Ha az Ön iPhone 11-e jelentkezik a hibákkal, kérjük használja az Apple visszahívási oldalán található sorozatszám-ellenörzőt,
hogy lássa, valóban érintett-e a készüléke.
Ha igen, akkor az Apple, vagy egy Apple Authorized Service Provider térítésmentesen javítani fogja a hibát.
Megjegyzés: Egyéb iPhone modellek nem vesznek részt a programban
Így zajlik a szervizelés
Keressen fel egy hivatalos szervizpartnert.
Mielőtt leadná javításra készülékét, készítsen biztonsági mentést az iCloud-ba vagy számítógépére.
Tudjon meg többet a leadás előtti teendőkről ezen a linken. Ha az Ön készülékében olyan meghibásodás van, amely meggátolja a szervizelés folyamatát (mint például egy repedt, vagy törött kijelző),
akkor a meghibásodást kell először javítani. Előfordulhat, hogy ez díj ellenében történik meg.
További információk
Az Apple korlátozhatja a szervizelést a vásárlás eredeti országára, vagy régiójára. Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 11 jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat.
A program az érintett iPhone 11 első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számítva 2 évig érvényes.
|
Az Apple megállapította, hogy az AirPods Pro termékek kis százalékában hanghibák léphetnek fel. Az érintett fülhallgatókat 2020 októbere előtt gyártották. Az érintett AirPods Pro-k esetében a következő jelenségek legalább egyike tapasztalható használata során:
A jogosult készülékeket díjmentesen szervizelik a hivatalos Apple-szervizek. Megjegyzés: Egyéb AirPods modellek nem vesznek részt a programban.
Így zajlik a szervizelés
Keress egy hivatalos Apple-szervizt az AirPods Pro szervizeléséhez. A javítóközpont megvizsgálja majd AirPods Pro fülhallgatódat annak megállapítása céljából, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Akkor cserélik ki az AirPods Prót (a bal vagy jobb oldalit, illetve mindkettőt), ha bebizonyosodik a meghibásodás. Az AirPods Pro tokját nem érinti a probléma, ezért annak cseréjére nem kerül sor. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.
További információk
A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a AirPods Pro jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat. A program az érintett AirPods Pro készülékekre terjed ki az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy bizonyos körülmények esetén a 3. generációs iPad Air készülékek képernyőjéről véglegesen eltűnhet a kép. Egy rövid felvillanás vagy villódzás jelentkezhet, mielőtt a képernyőről eltűnik a kép. Az érintett készülékek gyártása 2019. március és 2019. október között zajlott. A jogosult készülékeket díjmentesen szervizelik a hivatalos Apple-szervizek. Megjegyzés: Egyéb iPad-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelés Keress egy hivatalos Apple-szervizt az iPad Air szervizeléséhez. Az iPad Air ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. Lehetőleg a szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPadről az iCloudba vagy a számítógépedre. Nézd meg, hogyan készítheted fel az iPadet a szervizelésre. Megjegyzés: Ha iPad Air készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni. További információk Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPad Air esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 3. generációs iPad Air jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat. A program az érintett 3. generációs iPad Air készülékekre terjed ki az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek nem kapcsolódnak be egy meghibásodott komponens miatt. A probléma csak olyan készülékeket érint, amelyek sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyek gyártása 2018 októbere és 2019 augusztusa között zajlott. Ha úgy gondolod, hogy már tapasztaltad ezt a problémát, ezen az oldalon add meg a sorozatszámot, és megállapítjuk, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készüléked jogosult-e az ingyenes javításra. A sorozatszámot egyszerű megtalálni. Nézd meg, hogyan. Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelésAz iPhone ellenőrzésével szervizünk megállapítja, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről. Ha iPhone készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni. További információkAz Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s vagy iPhone 6 Plus esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készülékedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s vagy az iPhone 6s Plus jótállási idejét. A program nem érinti fogyasztóvédelmi jogaidat. A program az érintett iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy rendkívül ritka esetben egy repedés keletkezhet az alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 képernyőjének lekerekített széle mentén. A repedés általában a képernyő egyik oldalán alakul ki, majd továbbterjed a képernyő körüli területre az alábbi ábrákon látható módon. A hivatalos Apple-szervizek díjmentesen kicserélik az olyan Apple Watch-ok képernyőjét, amelyek erre jogosultak, és amelyeken ilyen típusú repedés található. Jogosult modellek Az alábbi modellek jogosultak a programra. Az Apple Watch beazonosítása című cikkben kikeresheted Apple Watch készüléked modellszámát, típusát és színét.
Megjegyzés: Egyéb Apple Watch-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelés Szervizünk megvizsgálja az Apple Watch-odat annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés 1-2 hetet is igénybe vehet. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. Az Apple Watch szervizelésre való felkészítéséhez nézd át a Mielőtt elküldenéd nekünk az Apple Watchot című részt. Megjegyzés: Ha Apple Watch órádon olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információk Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt Apple Watch esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg az Apple Watch jótállási ideje. A program az erre jogosult alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 órák első kiskereskedelmi értékesítési dátumától számított három évig, illetve a jelen program kezdődátumától számított egy évig érvényes, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy korábbi generációs 15 hüvelykes MacBook Pro modellek egy kis hányada esetén az akkumulátor túlmelegedhet, ami veszélyessé válhat. Az érintett készülékek értékesítése 2015 szeptembere és 2017 februárja között történt. A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az erre jogosult akkumulátorokat ingyenesen kicseréljük. Jogosultság Először ellenőrizd, hogy milyen 15 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2015 közepe)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, az alábbi linken írd be lent a gép sorozatszámát, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre. Megjegyzés: Ez a program nem érint egyéb MacBook Pro modelleket. Így zajlik a szervizelés A javítóközpont megvizsgálja a 15 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A cserét minden esetben az Apple technikusai végzik a külföldi javítóközpontjukban, ezért a szervizelés 2-3 hetet is igénybe vehet. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról. A gyorsabb ügyintézés érdekében foglalj időpontot szervizünkbe a lent található linken! A programban résztvevő készüléked az Allee-ban található szervizpontunkban időpont foglalás nélkül is leadhatod javításra! További információk Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 15 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét. Ez a program nem érinti a törvényi vagy garanciális jogokat. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy bizonyos MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek billentyűzetének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet:
Az Apple, illetve szervizünk díjmentesen szervizeli az erre jogosult MacBook, MacBook Air és MacBook Pro gépek billentyűzetét. A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet. Jogosult modellek Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek.
Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelés Szervizünk megvizsgálja MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre. A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet. A szervizelés típusától és a cserealkatrészek rendelkezésre állásától függ, hogy mennyi időt vesz igénybe a szervizelés. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról. Megjegyzés: Ha MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információkEzzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg Mac notebookod jótállási ideje. Ha úgy gondolod, hogy Mac notebookodat ez a probléma érintette, és fizetned kellett a billentyűzet megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program a jogosult MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek kijelzőjének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet:
Az érintett készülékek értékesítése 2016 októbere és 2018 februárja között zajlott. Az Apple és a hivatalos Apple-szervizünk ingyenesen szervizelik az érintett MacBook Pro gépeket. Jogosult modellek Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek.
Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelés Szervizünk megvizsgálja MacBook Pro gépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról. Megjegyzés: Ha MacBook Pro gépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információk Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg a MacBook Pro jótállási ideje. Ha úgy gondolod, hogy MacBook Pro gépedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a kijelző megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program a szervizelésre jogosult MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépekben (Touch Bar nélküli modellek) használt 128 GB-os és 256 GB-os SSD-meghajtók egy kis hányadában olyan probléma áll fenn, amely adatvesztést és a meghajtó meghibásodását okozhatja. Az érintett meghajtókat tartalmazó 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépek értékesítése 2017 júniusa és 2018 júniusa között zajlott. Az érintett meghajtókat díjmentesen cseréli szervizünk. Az Apple azt javasolja, hogy minél előbb szervizeltesd a meghajtót. Az Apple e-mailben is értesíti a programról azokat az ügyfeleit, akik regisztrálták készüléküket az Apple-nél. JogosultságElőször ellenőrizd, hogy milyen 13 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3 port)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, írd be lent a gép sorozatszámát a következő linken, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre: Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket. Így zajlik a szervizelésSzervizünk megvizsgálja majd a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés előtt fontos, hogy teljes biztonsági mentést készíts az adataidról, mert a meghajtó tartalma törlődni fog a szervizelési eljárás során.
Mivel számítógéped nem fog tudni kapcsolódni az internethez a visszaállítás végrehajtásáig, azt javasoljuk, hogy egy másik készüléken – például iPhone-odon – tekintsd meg az Apple támogatási cikkét az adatok visszaállításáról. Megjegyzés: A szervizelés előtt megsérült fájlokat nem lehet majd visszaállítani. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. Ha 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információkEz a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét. Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a szervizelésért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy néhány iPhone X-kijelzővel érintési problémák lépnek fel a kijelzőmodulon található egyik komponens meghibásodása miatt. Az érintett készülékek esetén a következő hibajelenségek léphetnek fel:
Az Apple vagy egy hivatalos Apple-szerviz ingyenesen kicseréli a kijelzőmodult az erre jogosult készülékeken. Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelésAz iPhone ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről. Ha iPhone X készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni. További információkAz Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone X esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. Ez az Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone X készülékek jótállási idejét. Ha úgy gondolod, hogy iPhone X készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a kijelzőmodul cseréjéért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program az érintett iPhone X készülékekre érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek (Touch Bar nélküli modellek) korlátozott hányadában meghibásodhat egy komponens, ami miatt kitágul a beépített akkumulátor. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, de az Apple díjmentesen kicseréli az erre jogosult akkumulátorokat. Az érintett számítógépeket 2016 októbere és 2017 októbere között gyártottunk, és a termék sorozatszáma határozza meg a jogosultságot. JogosultságAz alábbi linken add meg számítógéped sorozatszámát annak megállapításához, hogy az jogosult-e a programban való részvételre. Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro géped (Touch Bar nélküli modell) jogosult sorozatszámmal rendelkezik, az Apple díjmentesen kicseréli az akkumulátort. Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket. Így zajlik a csere Szervizünk megvizsgálja a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés 3–5 napot vesz igénybe. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról. Megjegyzés: Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információkEz a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét. Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 5 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy igen ritka esetekben a következő országokban értékesített Apple hálózati csatlakozóadapterek megtörhetnek, és ezáltal érintésre áramütést okozhatnak: kontinentális Európa, Ausztrália, Új-Zéland, Korea, Argentína és Brazília. A hálózati csatlakozóadapterek 2003-tól 2015-ig voltak a Mac számítógépek és bizonyos iOS-készülékek tartozékai, illetve az Apple világutazó adapterkészlet részét képezték. A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az érintett hálózati csatlakozóadaptereket ingyenesen kicseréljük egy új, újratervezett adapterre. Azt javasoljuk vásárlóinknak, hogy az alábbiak szerint minél előbb cseréltessék ki a hibás alkatrészt egy újra. Megjegyzés: A program nem |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy az iPhone 6s készülékeknek egy nagyon kis hányada váratlanul kikapcsolódhat. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, és csak azokat a készülékeket érinti, amelyeknek a sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyeket 2015 szeptembere és októbere között gyártottak. Ha már tapasztaltad az ismertetett hibajelenséget, akkor ide kattintva add meg az iPhone 6s sorozatszámát, és megállapíthatod, hogy az jogosult-e az ingyenes akkumulátorcserére. A sorozatszámot egyszerű megtalálni. Nézd meg, hogyan. Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelésAz iPhone ellenőrzésével szervizünk megállapítja, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről. Ha iPhone 6s készülékeden olyan sérülés van – például megrepedt a kijelző –, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információkAz Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s vagy iPhone 6 Plus esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s vagy az iPhone 6s Plus jótállási idejét. A program az érintett iPhone 6s-akkumulátorokra érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig. |
Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone XS, iPhone XS Max és iPhone XR Smart Battery Case esetében töltési probléma jelentkezhet. Az érintett Smart Battery Case modellek esetében az alábbi hibák jelentkezhetnek:
A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntött, hogy az érintett a Smart Battery Case modelleket ingyenesen kicseréli. Érintett modellekA csereprogramban az alábbi Smart Battery Case modellek érintettek: ![]() iPhone XS![]() iPhone XS Max![]() iPhone XR
|
Az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás a gyártó által vállalt jótállás. A fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül biztosít jogokat, korlátozás nélkül ideértve a nem megfelelő termékekkel kapcsolatos jogokat is.
FONTOS! A fogyasztók (olyan természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el) számára a vásárlástól számított 2 évig van lehetőség garanciális javításra.
Ennek megfelelően az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás előnyei a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül, nem pedig azok helyett kerülnek biztosításra.
Fogyasztók magyarországi vásárlásaira jogszabályon alapuló kötelező jótállás vonatkozik, időtartama a garanciális igény esetén a garanciális időszak a leszállítás időpontjától számított 1 év, a Polgári Törvénykönyv alapján pedig szavatossági igény érvényesíthető, amelynek időtartama a leszállítás időpontjától számított 2 év. Az ilyen igényekre a helyi jogszabályok által meghatározott feltételek és követelmények vonatkoznak.
A fogyasztóknak jogukban áll választani, hogy az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás vagy a rájuk vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabályok által biztosított jogaikat érvényesítik-e és igényelnek szolgáltatást.
Fontos: Az Apple egyéves korlátozott jótállásának feltételei nem alkalmazhatók a fogyasztóvédelmi jogszabályok alapján támasztott igények esetén.
MIRE TERJED KI A JELEN JÓTÁLLÁS?
Az Apple Distribution International (székhelye: Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Ír Köztársaság) (vagy annak jogutódja) (a továbbiakban: „Apple”) jótállást vállal az eredeti csomagolásban található Apple márkájú hardvertermék és az Apple márkájú tartozékok (a továbbiakban: „Apple Termék”) esetén fellépő anyaghibákra és gyártási hibákra a végfelhasználó általi eredeti kiskereskedelmi vásárlástól számított EGY (1) ÉVIG (a továbbiakban: „Jótállási Időszak”), amennyiben a végfelhasználó az Apple felhasználói útmutatóinak, műszaki specifikációinak és az Apple Termékre vonatkozó egyéb közzétett útmutatásoknak megfelelően használja a Terméket. Az egyéves korlátozott jótállás által az Apple Termék vonatkozásában biztosított jogok a világ legtöbb részén érvényesíthetők az Apple helyi szervizlétesítményeiben (lásd a „Hogyan vehető igénybe garanciális szervizelés?” című részt). Anyag- vagy gyártási hiba esetén közvetlenül az Apple-nél érvényesítheti a szervizelési igényt, még abban az esetben is, ha az Apple Terméket harmadik féltől vásárolta.
MIRE NEM TERJED KI A JELEN JÓTÁLLÁS?
A jelen jótállás nem terjed ki nem Apple márkájú hardvertermékekre és a szoftverekre, még akkor sem, ha az Apple hardverrel együtt csomagolták vagy értékesítették őket.
A nem Apple márkájú termékekre gyártó által vállalt jótállás vonatkozhat, amely a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül is biztosíthat előnyöket – a részletek a termékek dobozán és a kapcsolódó dokumentációkban találhatók.
1. Készíts biztonsági mentést iTunes, iCloud vagy Time Machine segítségével.
2. Kapcsold ki a Find my iPhone funkciót a következők alapján: Find my iPhone: Készülék eltávolítása
3. Jelentkezz ki az iCloud fiókodból.
4. Távolítsd el a tokot illetve a fóliát a készülékről (a használt fóliát nem tudjuk visszahelyezni az új, vagy javított készülékre).
A gyártó új készülék vagy alkatrész esetén 90 nap garanciát vállal. Amennyiben az eredeti garancia ennél tovább tart, akkor nem a 90 nap garancia érvényes, hanem az eredeti jótállási idő folytatódik tovább az Apple Egy (1) Éves Korlátozott Jótállás – (MAGYARORSZÁG) elnevezésű önkéntes gyártói garancia szerint. Ezek a szabályok azonban nem érintik a jogszabályok (különösen a Ptk. és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet) alapján járó jogaidat, amelyek továbbra is megilletnek a jótállás és a jótállási idő tekintetében is.
Nem, az adatok lementésében minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia. Nem vállalunk felelősséget a szervizelés ideje alatt bekövetkezett esetleges adatvesztésre.
Kizárólag hozott SSD, merevlemez, illetve memória modulok beszerelését vállaljuk, minden más alkatrészt a gyárótól kell megrendelnünk.
Nem, a szervizelést igénylő munkát csakis szakképzett technikusaink végzik el az ahhoz szükséges környezetben.
Igen. Ebben az esetben mellékelj a csomagban az eszköz mellett egy rövid hibaleírást, és az összes elérhetőségedet (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Készíts biztonsági mentést az eszközről, iPhone és iPad esetében pedig kapcsold ki a Find my iPhone funkciót (kötelező!), és távolítsd el a tokot és a fóliát. Küldd el futárszolgálattal az iCentre-Hungary Kft, 1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. Infopark, C. épület, Földszint címre. Tudunk abban segíteni, hogy küldünk érte futárt, melynek a költsége bruttó 2000,- Ft. Ha szükséged van a segítségünkre, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot! A javított/cserélt eszköz visszajuttatását br. 2000,- Ft-ért vállaljuk.
Az iCentre Apple Premium Reseller üzletekben javításra leadott készülék átvételekor történő felmérés nem minősül szakvéleménynek. A hibák megállapítását és a jótállási igény elbírálását kizárólag az iCentre Apple Authorised Service Provider (1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. C. ép. fszt.), vagy iOS készülék esetében az iCentre Allee iOS szervizpont (1117 Budapest, Október 23. utca 8-10.) is végzi. Felhívjuk figyelmét, hogy a szoftveres működés, az esztétikai problémák nem tartoznak a jótállás körébe. Tekintettel arra, hogy biztonsági mentés készítése, tok és fólia eltávolítása az ügyfél felelőssége és feladata, ezért a készüléken található adatokért, az akkumulátor állapotáért, valamint a készüléken hagyott tokért és fóliáért az iCentre-Hungary Kft. nem vállal felelősséget. Az Apple az általa biztosított alkatrészekre 6 hónapos jótállást vállal. A javítás megrendelésétől függetlenül szervizünk bevizsgálási díjat számíthat fel. A készülék csak a leadáskor kiállított Munkafelvételi lappal vehető át. A készüléket 90 napnál tovább nem őrizzük meg.
Az Apple készülékekhez a vásárlás helyétől függetlenül 90 napos ingyenes telefonos terméktámogatás jár a használat közben felmerülő kérdésekkel kapcsolatban a legtöbb hálózatból ingyenesen hívható +36 80 983 435 telefonszámon. Az ingyenes támogatás igénybevételéhez készítsd elő a készüléked szériaszámát. A szériaszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az Alma menü / Mac névjegye alatt találod meg.
Apple Premium Reseller
Allee bevásárlóközpont utcaszint, 1117 Budapest Október 23. u. 8-10.
Nyitva tartás:
hétfő-vasárnap: 10:00-19:00
Tel.: +36 1 439 3333
email:
allee@icentre.hu
Apple Premium Reseller
Arena Mall első emelet 1087 Budapest Kerepesi út 9.
Nyitva tartás:
hétfő-vasárnap: 10:00-19:00
Tel.: +36 1 439 3333
email:
arena@icentre.hu
Apple Premium Reseller
MOM Park utcaszint 1123 Budapest Alkotás utca 53.
Nyitva tartás:
hétfő-szombat: 10:00-19:00
vasárnap: 10:00-18:00
Tel.: +36 1 439 3333
email:
mom@icentre.hu
Authorised Service Provider
1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. Infopark, C. épület, Földszint
Nyitva tartás:
hétfő-péntek: 08:00-18:00
szombat-vasárnap: Zárva
Tel.: +36 1 439 3333
email:
service@icentre.hu
A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.