Kérdésed van? telefon +36 1 439 3333

nyil

 

 

 

iCentre szervizközpont
1036 Budapest, Bécsi út 77-79.
Nyitva tartás munkanapokon 9.30 és 17.30 között.
Telefon: 06 1 439 33 33
Email: service@icentre.hu

 

Allee szerviz (iPhone, iPad, iPod)
1116 Budapest, Október huszonharmadika utca 8-10. 
Allee Bevásárlóközpont utcaszint
Nyitva tartás munkanapokon: 10:00-18:00 között.
Email: service@icentre.hu

nyil

Kimagasló szakértelem

 

Szervizünk 1993 óta üzemel, így szakembereink pontos ismeretekkel rendelkeznek a régebbi típusokról csakúgy, mint az Apple legújabb iOS eszközeiről és számítógépeiről. Mivel az iCentre hivatalos szerviz, vizsgáztatott munkatársaink folyamatos továbbképzésben vesznek részt, így a szakszerű javítás garantált.

Külföldön vásárolt Apple számítógépet, iPadet, iPhone-t vagy iPodot javíttatnál garanciálisan? Nálunk ennek sincs akadálya! A Mac számítógépekre, iPadekre és iPodokra nemzetközi jótállás érvényes. Az iPhone készülékek világgaranciásak, viszont iPhone 4 készülékek esetén kizárólag EU országaiban, valamint Norvégiában és Svájcban értékesített készülékek javítását vállalhatjuk az Apple előírásai szerint. Tehát bátran keress minket abban az esetben is, ha külföldön vásároltad a készüléked, de még akkor is, ha nem APR-ben, hanem szolgáltatók által jutottál hozzá!

 

Négy szervizátvételi pont

A javításra váró Apple termékeket nem csak a Bécsi úti Apple Authorised Service Provider szervizben, hanem Budapest további három pontján, bármelyik iCentre üzletben leadhatod, akár szombaton és vasárnap is! Kollégáink minden adminisztrációt helyben elintéznek, és értesítenek, ha átveheted a javított készüléket. Bolthálózatunk hosszú nyitvatartással és kényelmes parkolási lehetőséggel vár.

 

Hivatalos szervizfolyamatok

Felkészült szakembereink közvetlenül az Apple-től rendelik meg a javításhoz szükséges alkatrészeket, így biztos lehetsz benne, hogy készüléked kizárólag eredeti alkatrészekkel, az Apple előírásai szerint javítjuk.

 

Szerviz szolgáltatások

Szervizeinkben iPhone, iPad, iPod, Beats, Apple Watch és Mac készülékek garanciális, és garancián túli szervizelését végezzük. Lényeges, hogy javítás előtt az iPhone-on, iPaden és Macen tárolt adatokról biztonsági másolatot (backup) készíts az iCloud, iTunes, vagy Time Machine program segítségével, és kapcsold ki a Find My iPhone szolgáltatást (Beállítások > iCloud), mielőtt leadod javításra a készüléket. Fontos tudnivaló, hogy a jótállás kizárólag hardverhibákra vonatkozik. A javítás minden esetben az Apple előírásai szerint történik.

 

Munkadíjak szervizünkben

 

Negyed óra szaktanácsadás, szerviz bruttó 3 000 Ft
Fél óra szaktanácsadás, szerviz bruttó 5 000 Ft
Egy óra szaktanácsadás, szerviz bruttó 8 000 Ft
Bevizsgálási díj bruttó 5 000 Ft
Szakvélemény készítése bruttó 5 000 Ft
Adatmentés Mac gépek esetén bruttó 12 000 Ft
Pasztázás hordozható gépek esetében    bruttó 12 000 Ft

 

 

Garanciaidőn túli alkatrész, illetve csere áraink a következők:

 

iPhone készülék csereárak

 

iPhone 4s  bruttó 85 990 Ft
iPhone 5  bruttó 104 990 Ft
iPhone 5c bruttó 104 990 Ft
iPhone 5s bruttó 104 990 Ft
iPhone SE bruttó 104 990 Ft
iPhone 6 bruttó 119 990 Ft
iPhone 6 Plus    bruttó 129 990 Ft
iPhone 6s  bruttó 119 990 Ft
iPhone 6s Plus bruttó 129 990 Ft
iPhone 7 bruttó 124 990 Ft
iPhone 7 Plus bruttó 134 990 Ft

 

iPhone alkatrész csereárak 

 

  iPhone 4s iPhone 5  iPhone 5c  iPhone 5s  iPhone 6  iPhone 6 Plus  iPhone 6s  iPhone 6s Plus
Akkumulátor br. 28 990 Ft br. 28 990 Ft br. 28 990 Ft br. 28 990 Ft br. 28 990 Ft br. 28 990 Ft br. 28 990 Ft br. 28 990 Ft
Kamera  br. 24 990 Ft   br. 24 990 Ft   br. 24 990 Ft   br. 24 990 Ft   br. 24 990 Ft   br. 24 990 Ft   br. 24 990 Ft   br. 24 990 Ft 
Vibramotor  -  br. 13 990 Ft   br. 13 990 Ft   br. 13 990 Ft   br. 13 990 Ft   br. 13 990 Ft  - -
Hátlap  br. 15 990 Ft  - - - - - - -
Alsó hangszóró   br. 20 990 Ft   br. 20 990 Ft   br. 20 990 Ft   br. 20 990 Ft  br. 20 990 Ft  br. 20 990 Ft  - -
Felső hangszóró  -  br. 20 990 Ft   br. 20 990 Ft   br. 20 990 Ft  br. 20 990 Ft   br. 20 990 Ft  br. 20 990 Ft   br. 20 990 Ft 
Home gomb - br. 14 990 Ft br. 14 990 Ft - - - - -

 

iPhone kijelző csereárak

 

iPhone 5 bruttó 54 990 Ft
iPhone 5c bruttó 54 990 Ft
iPhone 5s bruttó 54 990 Ft
iPhone SE bruttó 54 990 Ft
iPhone 6 bruttó 59 990 Ft
iPhone 6 Plus    bruttó 59 990 Ft
iPhone 6s  bruttó 59 990 Ft
iPhone 6s Plus bruttó 59 990 Ft
iPhone 7 bruttó 59 990 Ft
iPhone 7 Plus bruttó 59 990 Ft

 

Az iPhone kijelzőcserét bevizsgálást követően külföldön, az Apple javítóközpontjában végzi a gyártó, ennek javítási ideje akár 2-3 hétig is eltarthat.

 

iPad csereárak

 

iPad mini bruttó 78 990 Ft
iPad mini 2 bruttó 78 990 Ft
iPad mini 3 bruttó 111 990 Ft
iPad mini 4 bruttó 111 990 Ft
iPad 2 bruttó 92 990 Ft
iPad 3 bruttó 111 990 Ft
iPad 4 bruttó 111 990 Ft
iPad Air bruttó 111 990 Ft
iPad Air 2 bruttó 136 990 Ft
iPad Pro 9.7" bruttó 161 990 Ft
iPad Pro 12.9" bruttó 259 990 Ft

 

Apple Watch csereárak

 

Watch Sport 1. gen 38mm bruttó 89 990 Ft
Watch Sport 1. gen 42mm bruttó 89 990 Ft
Watch Steel 1. gen 38mm bruttó 109 990 Ft
Watch Steel 1. gen 42mm bruttó 109 990 Ft
Watch Sport Series 1 38mm bruttó 89 990 Ft
Watch Sport Series 1 42mm bruttó 89 990 Ft
Watch Sport Series 2 38mm bruttó 99 990 Ft
Watch Sport Series 2 42mm bruttó 99 990 Ft
Watch Nike+ 38mm bruttó 99 990 Ft
Watch Nike+ 42mm bruttó 99 990 Ft
Watch Steel Series 2 38mm bruttó 109 990 Ft
Watch Steel Series 2 42mm bruttó 109 990 Ft

 

Az Apple Watch javítását/cseréjét bevizsgálást követően külföldön, az Apple javítóközpontjában végzi a gyártó, ennek javítási ideje akár 1-2 hétig is eltarthat.

 

További árakról érdeklődj a service@icentre.hu e-mail címen vagy a +36 1 439 3333-as telefonszámon!

 

 

Jótállási állapot lekérdezése

Az Apple hivatalos oldalán készülékének szériaszáma alapján lekérdezheted, hogy a készülék garanciális-e még. A lekérdezéshez kattints ide. A szériaszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az Alma menü / Mac névjegye alatt találod meg.

 

Ingyenes AppleCare telefonos terméktámogatás

Az Apple készülékekhez a vásárlás helyétől függetlenül 90 napos ingyenes telefonos terméktámogatás jár a használat közben felmerülő kérdésekkel kapcsolatban a legtöbb hálózatból ingyenesen hívható 06 80 983 435 telefonszámon. Az ingyenes támogatás igénybevételéhez készítsd elő a készüléked szériaszámát. A szériaszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az Alma menü / Mac névjegye alatt találod meg.

 

Általános Információk:

 

FOGYASZTÓVÉDELMI JOG:

Az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás a gyártó által vállalt jótállás. A fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül biztosít jogokat, korlátozás nélkül ideértve a nem megfelelő termékekkel kapcsolatos jogokat is.

FONTOS! A fogyasztók (olyan természetes személyek, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül járnak el) számára a vásárlástól számított 2 évig van lehetőség garanciális javításra.

Ennek megfelelően az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás előnyei a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül, nem pedig azok helyett kerülnek biztosításra.

Fogyasztók magyarországi vásárlásaira jogszabályon alapuló kötelező jótállás vonatkozik, időtartama a garanciális igény esetén a garanciális időszak a leszállítás időpontjától számított 1 év, a Polgári Törvénykönyv alapján pedig szavatossági igény érvényesíthető, amelynek időtartama a leszállítás időpontjától számított 2 év. Az ilyen igényekre a helyi jogszabályok által meghatározott feltételek és követelmények vonatkoznak.

A fogyasztóknak jogukban áll választani, hogy az Apple Egy Éves Korlátozott Jótállás vagy a rájuk vonatkozó fogyasztóvédelmi jogszabályok által biztosított jogaikat érvényesítik-e és igényelnek szolgáltatást.

Fontos: Az Apple egyéves korlátozott jótállásának feltételei nem alkalmazhatók a fogyasztóvédelmi jogszabályok alapján támasztott igények esetén.

MIRE TERJED KI A JELEN JÓTÁLLÁS?

Az Apple Distribution International (székhelye: Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Ír Köztársaság) (vagy annak jogutódja) (a továbbiakban: „Apple”) jótállást vállal az eredeti csomagolásban található Apple márkájú hardvertermék és az Apple márkájú tartozékok (a továbbiakban: „Apple Termék”) esetén fellépő anyaghibákra és gyártási hibákra a végfelhasználó általi eredeti kiskereskedelmi vásárlástól számított EGY (1) ÉVIG (a továbbiakban: „Jótállási Időszak”), amennyiben a végfelhasználó az Apple felhasználói útmutatóinak, műszaki specifikációinak és az Apple Termékre vonatkozó egyéb közzétett útmutatásoknak megfelelően használja a Terméket. Az egyéves korlátozott jótállás által az Apple Termék vonatkozásában biztosított jogok a világ legtöbb részén érvényesíthetők az Apple helyi szervizlétesítményeiben (lásd a „Hogyan vehető igénybe garanciális szervizelés?” című részt). Anyag- vagy gyártási hiba esetén közvetlenül az Apple-nél érvényesítheti a szervizelési igényt, még abban az esetben is, ha az Apple Terméket harmadik féltől vásárolta.

MIRE NEM TERJED KI A JELEN JÓTÁLLÁS?

A jelen jótállás nem terjed ki nem Apple márkájú hardvertermékekre és a szoftverekre, még akkor sem, ha az Apple hardverrel együtt csomagolták vagy értékesítették őket.

A nem Apple márkájú termékekre gyártó által vállalt jótállás vonatkozhat, amely a fogyasztóvédelmi jogszabályokból eredő jogokon felül is biztosíthat előnyöket – a részletek a termékek dobozán és a kapcsolódó dokumentációkban találhatók.

Forrás

 

GYIK

 

Mi a teendőm, ha leadom szervizbe a készülékem?

1. Készíts biztonsági mentést iTunes, iCloud vagy Time Machine segítségével.

2. Kapcsold ki a Find my iPhone funkciót.

3. Jelentkezz ki az iCloud fiókodból.

4. Távolítsd el a tokot illetve a fóliát a készülékről (a használt fóliát nem tudjuk visszahelyezni az új, vagy javított készülékre).

 

Vállaltok telefonfüggetlenítést?

Nem, a készülék függetlenítését a szolgáltatótól tudod kérni.

 

Mennyi ideig kell nélkülöznöm szervizelésre leadott készülékem?

Az eszközök javítási- vagy csereideje kb. 3-8 munkanap.

 

Hogyan tudom használni a micro/nano SIM kártyámat másik készülékkel, míg szervizben van az iPhone-om?

Szervizünkben és üzleteinkben egyaránt tudsz vásárolni SIM kártya átalakító adaptert, melynek segítségével bármilyen telefonban tudod használni az iPhone-od SIM kártyáját.

 

Alkatrész- vagy készülékcsere esetén hogyan módosul a garanciám?

A gyártó új készülék vagy alkatrész esetén 90 nap garanciát vállal. Amennyiben az eredeti garancia ennél tovább tart, akkor nem a 90 nap garancia érvényes, hanem az eredeti jótállási idő folytatódik tovább. 

 

Lementitek az adataimat a helyszínen?

Nem, az adatok lementésében minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia. Nem vállalunk felelősséget a szervizelés ideje alatt bekövetkezett esetleges adatvesztésre. 

 

Beszereltek hozott alkatrészt?

Kizárólag hozott SSD, merevlemez, illetve memória modulok beszerelését vállaljuk, minden más alkatrészt a gyárótól kell megrendelnünk.

 

Vásárolhatok tőletek alkatrészt?

Nem, a szervizelést igénylő munkát csakis szakképzett technikusaink végzik el az ahhoz szükséges környezetben.

 

Belküldhetem hozzátok futárszolgálattal a javításra szoruló eszközömet?

Igen. Ebben az esetben mellékelj a csomagban az eszköz mellett egy rövid hibaleírást, és az összes elérhetőségedet (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Készíts biztonsági mentést az eszközről, iPhone és iPad esetében pedig kapcsold ki a Find my iPhone funkciót (kötelező!), és távolítsd el a tokot és a fóliát. Küldd el futárszolgálattal az iCentre-Hungary Kft, 1036 Budapest, Bécsi út 77-79. címre. A javított/cserélt eszköz viasszajuttatásáról is neked kell majd gondoskodnod. 

 

 

 

 

 

Elfogad süti

A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.