SHIFU Plugo - Link interaktív STEM oktató játék
Termékkód: PS-SHIFU-019
A Plugo Link játékosan, a kiterjesztett valóság erejével vezet be a logikai feladatok izgalmas világába, és szórakoztató feladatokkal segít fejleszteni a logikus gondolkodást és a térbeli képzelőerőt, valamint leküzdeni a tanulással és gyakorlással kapcsolatos félelmeket.
AlleeUtolsó darab
ArenaUtolsó darab
MOMUtolsó darab
InfoparkNincs készleten, de rendelhető
Termékleírás
A Plugo egy interaktív oktatási játék táblagépre, amely a kiterjesztett valóság technológiát használja. Ez elég unalmasan hangzik neked? Akkor még nem láttad a Plugót működés közben. Akció és szórakozás, és még annál is több, hiszen minden, amit a mágneses padra tesztek, az AR technológiának köszönhetően egy színes történetben kel életre a tablet képernyőjén.
Így a gyermekek észre sem veszik, hogy játékosan, önként oldják meg a matematikát. A Plugo játékok egész rendszere a STEM-oktatás koncepcióján alapul, és játékos és fantáziadús megközelítéssel vezeti be a gyerekeket a technológia és a logika világába.
A Plugo alkalmazás nagyszámú szórakoztató játékot tartalmaz az életkornak megfelelő szinteken, körülbelül 5 és 11 éves kor között, így a testvérek és a barátok megbízhatóan elszórakoztathatók.
A készlet tartalmaz egy táblagép csatlakoztatására alkalmas állvánnyal ellátott padot, valamint egy mágneses felületet a játékhoz, és egy Plugo Link játékot, amely 15 mágneses hatszöget tartalmaz.
Aktív logikai játék tabletre
Te is úgy gondolod, hogy a tabletnek nincs pozitív hatása a gyerekekre? A Plugo Link biztosan meggyőz az ellenkezőjéről - a tabletet modern tanulójátékká alakítja, amely tökéletesen alkalmas arra, hogy 5 és 11 év közötti gyermeked képességeit fejlessze.
Hogyan működik a Plugo?
Minden egy mágneses padon történik, amelyhez az egyik oldalon tabletet lehet csatlakoztatni (ez akár tokkal is lehetséges). Az alkalmazás indításakor a gyerekek a mágneses hatszögek mozgatásával irányítják a képernyőn megjelenő játékokat. A képernyőn megjelenő feladatoknak megfelelően rakják össze az alakzatokat, és minden egyes helyes összekapcsolás továbbviszi őket a történetben.
Az alkalmazás interaktív felülete audiovizuális motiváló elemeket tartalmaz, amelyek segítik a gyerekeket a feladatok gördülékeny és hatékony megoldásában. A kiterjesztett valóság (AR) technológia a folyamatos visszajelzés mellett egy nagy előnnyel jár: a játékot nem zavarják gombok, elemek vagy kábelek, így a gyerekek a STEM-képességeik elmélyítésére koncentrálhatnak.
Mi köze a STEM-nek a játékokhoz?
A tanuló STEM játékok aktív, szórakoztató játékokon keresztül vezetik be a gyermekeket a politecnika világába. A játékok történetei bevonják a gyermekeket a történetbe, és észre sem veszik, hogy a játék közben tanulják és gyakorolják a kevésbé népszerű tantárgyakat is.
STEM játékok Shifu
- Leköti a gyermekek figyelmét, és fokozza az érdeklődésüket a tudomány, a technológia és a művészetek iránt
- Javítja a gyermekek tájékozódását a technológia világában
- Ösztönzik a gyermekeket, hogy tudásukat a mindennapokban is használják
Tudni akarod, mi következik? Használd a kezed!
Akár állatformákat raknak össze a gyerekek, akár csöveket építenek a tűzoltáshoz, mindig aktívan használják a kezüket a probléma megoldásához.
A Hands On Experience, a feladat aktív megoldása ahelyett, hogy csak olvasnának vagy néznének, segít a gyerekeknek:
- jobban koncentráljanak az adott feladatra
- könnyebben elsajátítják az ismereteket és készségeket
- jobban emlékeznek mindenre
A Plugo Link segítségével a gyerekek fejlődni fognak:
- matematika
- kritikus gondolkodás
- problémamegoldás
- logikus gondolkodás
- függetlenség a feladatok feldolgozásában
Töltsd le az alkalmazást és máris kezdődhet a játék
Az átgondolt kísérő alkalmazás (angol nyelven, alapfokú nyelvtudás elegendő) számos játékot tartalmaz az egyes Plugo-készletekhez a különböző korosztályok számára. Elérhető iOS(9.0+ verzió; kompatibilis a 3. generációs iPad, iPad Mini 2, iPad Air minden modellel, iPad Pro minden modellel, kivéve iPad Pro 12 ", iPhone 6plus) és Android (5.0+ verzió; kompatibilis a 2015-ös és újabb verziókkal rendelkező, 2 GB RAM-mal és nagyobb memóriával rendelkező készülékekkel: Samsung táblagépek, Lenovo, Samsung okostelefonok, nem támogatja a Kindle-t).
- Töltsd le a Plugo alkalmazást, és kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat.
- Jelentkezz be, és add meg gyermeked életkorát a játékhoz
- Ha szükséges, hozz létre több fiókot
- Szinkronizáld a Plugo játékot
- Hajtsd ki a mágneses padot, és helyezd rá az eszközt
- A többi pedig már magától megy...
Funkció áttekintés
- A Plugo Count Kit két részből áll
- 15db mágneses hatszög
- Öt és 11 év közötti gyermekek számára
- Képernyőn megjelenő interaktív AR játékok
- Folyamatos visszajelzések az egyéni megoldásokra
- Összekapcsolja a játékot és szórakozást a tanulással a STEM oktatási koncepciónak megfelelően
- Plug and Play – Csak töltse le az alkalmazást, és már indulhat is a játék
- Gombok, elemek, vezetékek és egyéb hardverek nélkül
- Kompakt, tartós kivitel
- Számos szórakoztató játék az alkalmazásban személyre szabottan a gyermek képességeinek megfelelően
A csomag tartalma
- Mágneses pad a tablet tartóval
- 15db mágneses hatszög
Rendszerkompatibilitás az eszközökkel
iOS:
- iPad 3. generációnál újabb készülékek
- iPad mini 2-nél újabb készülékek
- iPad Air – minden modell
- iPad Pro – Minden modell, kivéve a 12,9 hüvelykes készülékek
- iPhone 6-nál újabb készülékek
- Samsung és Lenovo tabletek
- Samsung okostelefonok
- Nem támogatja a Kindle-t