SHIFU Plugo - Count interaktív STEM oktató játék
Termékkód: PS-SHIFU-020
A Plugo Count játékosan, a kiterjesztett valóság erejével, és egyszerű matematikai rejtvényekkel vezet be a matematika világába, és játékos módon segít leküzdeni a tanulással és gyakorlással kapcsolatos félelmeket.
AlleeUtolsó darab
ArenaRaktáron
MOMUtolsó darab
InfoparkNincs készleten, de rendelhető
Videó
Termékleírás
Termékjellemzők
A Plugo egy interaktív oktatási játék táblagépre, amely a kiterjesztett valóság technológiát használja. Ez elég unalmasan hangzik számodra? Akkor még nem láttad a Plugót működés közben. Szórakozás és tanulás az egyben, sőt, még annál is több, hiszen minden, amit a gyerekek a mágneses padra tesznek, az AR technológiának köszönhetően egy színes történetben kel életre a tablet képernyőjén.
Így a gyermekek kötetlenül, játékos módon fejlesztik matematikai ismereteiket anélkül, hogy az feszélyezné őket. A Plugo játékok egész rendszere a STEM-oktatás koncepcióján alapul, és játékos és fantáziadús megközelítéssel vezeti be a gyerekeket a technológia és matematika világába.
A Plugo alkalmazás számos szórakoztató játékot tartalmaz a korosztálynak megfelelő szinten, körülbelül 5 és 11 éves kor között, így a testvérek és a barátok egyaránt kötetlenül kikapcsolódhatnak, miközben fejlesztik matematikai képességeiket.
A készlet tartalmaz egy táblagép taróval ellátott padot és egy mágneses felületet a játékhoz, valamint egy Plugo Count játékot, amely 2 számkészletet tartalmaz jelekkel (+, -, /, x) és egy talapzatot.
Interaktív matematikai játék tabletre
Te is úgy gondolod, hogy a tabletnek nincs pozitív hatása a gyerekekre? A Plugo Count meggyőz az ellenkezőjéről - a tabletet modern tanulási játékká alakítja.
A Plugo Count egyszerre szórakoztató és izgalmas.
Hogyan működik a Plugo?
Minden egy mágneses padon történik, amelyhez az egyik oldalon tabletet lehet csatlakoztatni (ez akár tokkal is lehetséges). Az alkalmazás indításakor a gyerekek a képernyőn megjelenő játékokat úgy irányítják, hogy a számkészlet darabokat a padra helyezik. A választott nehézségnek megfelelően számolják a példákat, és minden helyes válasz továbbviszi őket a történetben.
Az alkalmazás interaktív felülete audiovizuális motiváló elemeket tartalmaz, amelyek segítik a gyerekeket a feladatok gördülékeny és hatékony megoldásában. A kiterjesztett valóság (AR) technológia a folyamatos visszajelzés mellett még egy nagy előnnyel jár: a játékot nem zavarják gombok, elemek vagy kábelek, a gyerekek pedig a STEM-képességeik elmélyítésére koncentrálhatnak.
Mi köze a STEM-nek a játékokhoz?
A tanuló STEM játékok aktív, szórakoztató játékokon keresztül vezetik be a gyermekeket a politecnika világába. A játékok történetei bevonják a gyermekeket a történetbe, és észre sem veszik, hogy a játék közben tanulják és gyakorolják a kevésbé népszerű tantárgyakat is.
STEM játékok Shifu
- Leköti a gyermekek figyelmét, és fokozza az érdeklődésüket a tudomány, a technológia és a művészetek iránt
- Javítja a gyermekek tájékozódását a technológia világában
Ösztönzik a gyermekeket, hogy tudásukat a mindennapokban is használják.
Tudni akarod, mi következik? Használd a kezed!
Akár azt számolják a gyerekek, hogyan segíthetnek az űrhajósnak átrepülni az egész Naprendszeren, akár csővezetékeket építenek a tűzoltáshoz, mindig aktívan használják a kezüket a probléma megoldásához.
A Hands On Experience, a feladat aktív megoldása ahelyett, hogy csak olvasnának vagy néznének, segít a gyerekeknek:
- jobban koncentráljanak az adott feladatra
- könnyebben elsajátítják az ismereteket és készségeket
- jobban emlékeznek mindenre
A Plugo segítségével a gyerekek fejlődni fognak:
- matematika
- kritikus gondolkodás
- problémamegoldás
- logikus gondolkodás
- függetlenség a feladatok feldolgozásában
Töltsd le az alkalmazást és máris kezdődhet a játék
Az átgondolt kísérő alkalmazás (angol nyelven, alapfokú nyelvtudás elegendő) számos játékot tartalmaz az egyes Plugo-készletekhez a különböző korosztályok számára. Elérhető iOS(9.0+ verzió; kompatibilis a 3. generációs iPad, iPad Mini 2, iPad Air minden modellel, iPad Pro minden modellel, kivéve iPad Pro 12 ", iPhone 6plus) és Android (5.0+ verzió; kompatibilis a 2015-ös és újabb verziókkal rendelkező, 2 GB RAM-mal és nagyobb memóriával rendelkező készülékekkel: Samsung táblagépek, Lenovo, Samsung okostelefonok, nem támogatja a Kindle-t).
- Töltsd le a Plugo alkalmazást, és kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat.
- Jelentkezz be, és add meg gyermeked életkorát a játékhoz
- Ha szükséges, hozz létre több fiókot
- Szinkronizáld a Plugo játékot
- Hajtsd ki a mágneses padot, és helyezd rá az eszközt
- A többi pedig már magától megy...
Funkció áttekintés
- 15db mágneses hatszög
- Öt és 11 év közötti gyermekek számára
- Képernyőn megjelenő interaktív AR játékok
- Folyamatos visszajelzések az egyéni megoldásokra
- Összekapcsolja a játékot és szórakozást a tanulással a STEM oktatási koncepciónak megfelelően
- Plug and Play – Csak töltse le az alkalmazást, és már indulhat is a játék
- Gombok, elemek, vezetékek és egyéb hardverek nélkül
- Kompakt, tartós kivitel
- Számos szórakoztató játék az alkalmazásban személyre szabottan a gyermek képességeinek megfelelően
A csomag tartalma
- Mágneses pad a tablet tartóval
- 1db számjegy tartó
- 2db számjegy készlet 0-9-ig
- Matematikai jelek (+,-,/,x)
Rendszerkompatibilitás az eszközökkel
iOS:
- iPad 3. generációnál újabb készülékek
- iPad mini 2-nél újabb készülékek
- iPad Air – minden modell
- iPad Pro – Minden modell, kivéve a 12,9 hüvelykes készülékek
- iPhone 6-nál újabb készülékek
- Samsung és Lenovo tabletek
- Samsung okostelefonok
- Nem támogatja a Kindle-t