SHIFU Plugo - Count interaktív STEM oktató játék

Termékkód: PS-SHIFU-020

A Plugo Count játékosan, a kiterjesztett valóság erejével, és egyszerű matematikai rejtvényekkel vezet be a matematika világába, és játékos módon segít leküzdeni a tanulással és gyakorlással kapcsolatos félelmeket.

SHIFU Plugo - Count interaktív STEM oktató játék

Termékkód: PS-SHIFU-020

26 990 Ft

Allee
utolsó
Arena
raktáron
MOM
nincs raktáron
Infopark
nincs raktáron

Termékjellemzők

A Plugo egy interaktív oktatási játék táblagépre, amely a kiterjesztett valóság technológiát használja. Ez elég unalmasan hangzik számodra? Akkor még nem láttad a Plugót működés közben. Szórakozás és tanulás az egyben, sőt, még annál is több, hiszen minden, amit a gyerekek a mágneses padra tesznek, az AR technológiának köszönhetően egy színes történetben kel életre a tablet képernyőjén.

Így a gyermekek kötetlenül, játékos módon fejlesztik matematikai ismereteiket anélkül, hogy az feszélyezné őket. A Plugo játékok egész rendszere a STEM-oktatás koncepcióján alapul, és játékos és fantáziadús megközelítéssel vezeti be a gyerekeket a technológia és matematika világába.

A Plugo alkalmazás számos szórakoztató játékot tartalmaz a korosztálynak megfelelő szinten, körülbelül 5 és 11 éves kor között, így a testvérek és a barátok egyaránt kötetlenül kikapcsolódhatnak, miközben fejlesztik matematikai képességeiket.

A készlet tartalmaz egy táblagép taróval ellátott padot és egy mágneses felületet a játékhoz, valamint egy Plugo Count játékot, amely 2 számkészletet tartalmaz jelekkel (+, -, /, x) és egy talapzatot.

 

Interaktív matematikai játék tabletre

Te is úgy gondolod, hogy a tabletnek nincs pozitív hatása a gyerekekre? A Plugo Count meggyőz az ellenkezőjéről - a tabletet modern tanulási játékká alakítja.

A Plugo Count egyszerre szórakoztató és izgalmas.

 

Hogyan működik a Plugo?

Minden egy mágneses padon történik, amelyhez az egyik oldalon tabletet lehet csatlakoztatni (ez akár tokkal is lehetséges). Az alkalmazás indításakor a gyerekek a képernyőn megjelenő játékokat úgy irányítják, hogy a számkészlet darabokat a padra helyezik. A választott nehézségnek megfelelően számolják a példákat, és minden helyes válasz továbbviszi őket a történetben.

Az alkalmazás interaktív felülete audiovizuális motiváló elemeket tartalmaz, amelyek segítik a gyerekeket a feladatok gördülékeny és hatékony megoldásában. A kiterjesztett valóság (AR) technológia a folyamatos visszajelzés mellett még egy nagy előnnyel jár: a játékot nem zavarják gombok, elemek vagy kábelek, a gyerekek pedig a STEM-képességeik elmélyítésére koncentrálhatnak.

 

Mi köze a STEM-nek a játékokhoz?

A tanuló STEM játékok aktív, szórakoztató játékokon keresztül vezetik be a gyermekeket a politecnika világába. A játékok történetei bevonják a gyermekeket a történetbe, és észre sem veszik, hogy a játék közben tanulják és gyakorolják a kevésbé népszerű tantárgyakat is.

 

STEM játékok Shifu

  • Leköti a gyermekek figyelmét, és fokozza az érdeklődésüket a tudomány, a technológia és a művészetek iránt
  • Javítja a gyermekek tájékozódását a technológia világában

Ösztönzik a gyermekeket, hogy tudásukat a mindennapokban is használják.

 

Tudni akarod, mi következik? Használd a kezed!

Akár azt számolják a gyerekek, hogyan segíthetnek az űrhajósnak átrepülni az egész Naprendszeren, akár csővezetékeket építenek a tűzoltáshoz, mindig aktívan használják a kezüket a probléma megoldásához.

A Hands On Experience, a feladat aktív megoldása ahelyett, hogy csak olvasnának vagy néznének, segít a gyerekeknek:

  • jobban koncentráljanak az adott feladatra
  • könnyebben elsajátítják az ismereteket és készségeket
  • jobban emlékeznek mindenre

A Plugo segítségével a gyerekek fejlődni fognak:

  • matematika
  • kritikus gondolkodás
  • problémamegoldás
  • logikus gondolkodás
  • függetlenség a feladatok feldolgozásában
  •  

Töltsd le az alkalmazást és máris kezdődhet a játék

Az átgondolt kísérő alkalmazás (angol nyelven, alapfokú nyelvtudás elegendő) számos játékot tartalmaz az egyes Plugo-készletekhez a különböző korosztályok számára. Elérhető iOS(9.0+ verzió; kompatibilis a 3. generációs iPad, iPad Mini 2, iPad Air minden modellel, iPad Pro minden modellel, kivéve iPad Pro 12 ", iPhone 6plus) és Android (5.0+ verzió; kompatibilis a 2015-ös és újabb verziókkal rendelkező, 2 GB RAM-mal és nagyobb memóriával rendelkező készülékekkel: Samsung táblagépek, Lenovo, Samsung okostelefonok, nem támogatja a Kindle-t).

  • Töltsd le a Plugo alkalmazást, és kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat.
  • Jelentkezz be, és add meg gyermeked életkorát a játékhoz
  • Ha szükséges, hozz létre több fiókot
  • Szinkronizáld a Plugo játékot
  • Hajtsd ki a mágneses padot, és helyezd rá az eszközt
  • A többi pedig már magától megy...

 

Funkció áttekintés

  • 15db mágneses hatszög
  • Öt és 11 év közötti gyermekek számára
  • Képernyőn megjelenő interaktív AR játékok
  • Folyamatos visszajelzések az egyéni megoldásokra
  • Összekapcsolja a játékot és szórakozást a tanulással a STEM oktatási koncepciónak megfelelően
  • Plug and Play – Csak töltse le az alkalmazást, és már indulhat is a játék
  • Gombok, elemek, vezetékek és egyéb hardverek nélkül
  • Kompakt, tartós kivitel
  • Számos szórakoztató játék az alkalmazásban személyre szabottan a gyermek képességeinek megfelelően

 

A csomag tartalma

  • Mágneses pad a tablet tartóval
  • 1db számjegy tartó
  • 2db számjegy készlet 0-9-ig
  • Matematikai jelek (+,-,/,x)

 

Rendszerkompatibilitás az eszközökkel

iOS:

  • iPad 3. generációnál újabb készülékek
  • iPad mini 2-nél újabb készülékek
  • iPad Air – minden modell
  • iPad Pro – Minden modell, kivéve a 12,9 hüvelykes készülékek
  • iPhone 6-nál újabb készülékek
  • Samsung és Lenovo tabletek
  • Samsung okostelefonok
  • Nem támogatja a Kindle-t