Kérdésed van? telefon +36 1 439 3333

Fontos!

Figyelmesen olvasd el az alábbi instrukciókat, mielőtt kitöltöd az igénylőlapot! 

  1. Apple iPhone, iPad, Mac, Watch vagy Beats készülékek esetében szervizfutár szolgáltatásunk díjmentes, kiegészítőkre esetében költségtérítéses. 
  2. Amennyiben fizetős javításra küldöd Apple iPhone, iPad, Mac, Watch vagy Beats készüléked árajánlatot küldünk. Amennyiben nem fogadod el, vagy a készüléked nem bizonyul hibásnak, abban az esetben a szervizfutár szolgáltatás díja oda-vissza bruttó 4 000 Ft.
  3. Amennyiben készülékedet nem nálunk vásároltad, de még az Apple Korlátozott Jótállási idején belül van, akkor azt az igénylőlap beadása előtt itt tudod ellenőrizni, hiszen ezen múlik, hogy szolgálatásunkkal élhetsz-e az Apple Korlátozott Jótállásának terhére.
  4. Amennyiben a Jogosultság ellenőrző oldal szerint a készülék már túl van az Apple Korlátozott Jótállási időn, úgy fordulj a vásárlás helyéhez a törvényi, kötelező jótállási vagy szavatossági igényeddel!
  5. Amennyiben nem ellenőrzöd és így kerül be hozzánk a készüléked, úgy fenntartjuk a jogot, hogy visszaküldjük a készülékedet és kiszámlázzuk neked a futárdíjat, amely oda-vissza bruttó 4 000Ft.
  6. A gördülékény ügyintézés érdekében szavatossági igényedet minden esetben előre jelezd, amennyiben magánszemélyként vásároltad a készüléket, abban az esetben mellékeld a számlát, vagy annak másolatát. 
  7. A készülék beküldése előtt kapcsold ki a Find My funkciót, jelentkezz ki az iCloud fiókodból és lehetőség szerint állítsd gyári állapotra a készüléket. Mindezek hiányában nem garantáljuk, hogy el tudjuk végezni a szervizelést!
  8. Csak a hibás készüléket küldd be, a kiegészítőkre: töltőre, tokra és fóliára nincs szükség.
  9. Gondosan, a lehető legbiztonságosabb módon csomagold be a javítandó készüléket.
Szerviz futárszolgálat igénylése
① Kérlek, add meg a személyes adataidat
A javításra szoruló készülék kézbesítéséhez és a személyes kapcsolattartáshoz add meg a személyes adataidat.
*Kötelezően kitöltendő mezők
② Add meg a készülék típusát és a hiba leírását
Kérlek, add meg a készülék típusát, sorozatszámát és a hiba pontos leírását az előzetes vizsgálathoz és elbíráláshoz.
A sorozatszám megkereséséhez az instrukciókat iPhone, iPad, iPod esetében itt, Mac esetében pedig itt találod.
③ Beküldés előtt ne feledd el megtenni az alábbi lépéseket
Készíts biztonsági mentést
(iTunes, iCloud vagy Time Machine segítségével)
Kapcsold ki a Find My funkciót
(A Find My funkció kikapcsolására vonatkozó instrukciókat iPhone esetében itt, Mac esetében pedig itt találod)

Jelentkezz ki az iCloud fiókból
(Az iCloud fiókból való kijelentkezéshez iOS esetében itt, macOS esetében pedig itt találod az instrukciókat)

Töröld és állítsd alaphelyzetbe a készüléket
(Készüléked alaphelyzetbe állításához iPhone esetében itt, Mac esetében pedig itt találod az instrukciókat)

Távolítsd el a tokot és a fóliát
(A használt fóliát nem tudjuk visszahelyezni az új, vagy javított készülékre)

④ Maradjunk kapcsolatban!
Adatvédelmi hozzájárulás

Az adatvédelmi tájékoztató elfogadásával (icentre.hu/adatvedelem) hozzájárulok, hogy az iCentre-Hungary Kft. adataimat kezelje. A marketing célú jelölőnégyzetek kiválasztásával hozzájárulok, hogy az iCentre-Hungary Kft. a későbbiekben újdonságaival, akcióival kapcsolatban marketing célból keressen meg.

Hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod a marketing@icentre.hu email címen, vagy pedig hírleveleinkben a leiratkozás gombra kattintva.

Elfogad süti

A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.