Kérdésed van? telefon +36 1 439 3333
 

Küldd be futárral meghibásodott készülékedet!

Már nem csak a megrendelésedet szállítjuk ingyen, hiszen meghibásodott készülékedért akár díjmentesen küldünk futárt, és hozzuk be hivatalos Apple szervizünkbe, majd javítva vagy cserélve visszajuttatjuk Neked.
Mikor díjmentes a szervizfutár szolgáltatás?
Díjmentes
A szervizfutár szolgáltatás ingyenes, ha meghibásodott Apple iPhone, iPad, Mac, Watch, Beats készüléked az Apple Korlátozott Jótállási ideje alatt áll, vagy ha fizetős Ügyfélként Te magad kéred a javítást.
A jótállási idő ellenőrzéséhez kattints ide.
Költségtérítéses
Apple kiegészítők esetében, illetve ha költségtérítéses javításra küldött árajánlatunkat nem fogadod el, fenntartjuk a jogot a futárdíj kiszámlázására, melynek díja az oda és vissza útra bruttó 4.000 Ft.
Hivatalos Apple szerviz munkadíjainkat itt éred el.
A szolgáltatás igényléséhez minden esetben meg kell adnod az elérhetőségeidet, készüléked adatait és a hiba leírását igénylőlapunk segítségével, melyek birtokában visszaigazolhatunk a szolgáltatásról.
Tovább az igénylőlaphoz
Miért érdemes szervizfutárt kérned?
Kényelmes
Javításra szoruló Apple iPhone, iPad, Mac, Watch készülékedet az ország bármely pontjáról beküldheted, javított / cserélt Apple készülékedet pedig visszajuttatjuk hozzád, bárhová is kéred.
Hivatalos
Apple Authorised Service Provider minősítésű szervizként kizárólag eredeti Apple alkatrészekkel, és naprakész szakemberekkel gondoskodunk Apple készüléked javításáról.
Biztonságos
Beküldött és visszajuttatott készüléked biztonsága kiemelten fontos számunkra, ezért hivatalos szállítópartnerünk a DPD által kézbesített készüléked minden esetben biztosítva van. 
Fontos!

Figyelmesen olvasd el az alábbi instrukciókat, mielőtt kitöltöd az igénylőlapot! 

  1. Apple iPhone, iPad, Mac, Watch vagy Beats készülékek esetében szervizfutár szolgáltatásunk díjmentes, AirPods és egyéb Apple kiegészítők esetében költségtérítéses. 
  2. Amennyiben fizetős javításra küldöd Apple iPhone, iPad, Mac, Watch vagy Beats készüléked árajánlatot küldünk. Amennyiben nem fogadod el, vagy a készüléked nem bizonyul hibásnak, abban az esetben a szervizfutár szolgáltatás díja oda-vissza bruttó 4 000 Ft.
  3. Amennyiben készülékedet nem nálunk vásároltad, de még az Apple Korlátozott Jótállási idején belül van, akkor azt az igénylőlap beadása előtt itt tudod ellenőrizni, hiszen ezen múlik, hogy szolgálatásunkkal élhetsz-e az Apple Korlátozott Jótállásának terhére.
  4. Amennyiben a Jogosultság ellenőrző oldal szerint a készülék már túl van az Apple Korlátozott Jótállási időn, úgy fordulj a vásárlás helyéhez a törvényi, kötelező jótállási vagy szavatossági igényeddel!
  5. Amennyiben nem ellenőrzöd és így kerül be hozzánk a készüléked, úgy fenntartjuk a jogot, hogy visszaküldjük a készülékedet és kiszámlázzuk neked a futárdíjat, amely oda-vissza bruttó 4 000Ft.
  6. A gördülékény ügyintézés érdekében szavatossági igényedet minden esetben előre jelezd, amennyiben magánszemélyként vásároltad a készüléket, abban az esetben mellékeld a számlát, vagy annak másolatát. 
  7. A készülék beküldése előtt kapcsold ki a Find My funkciót, jelentkezz ki az iCloud fiókodból és lehetőség szerint állítsd gyári állapotra a készüléket. Mindezek hiányában nem garantáljuk, hogy el tudjuk végezni a szervizelést!
  8. Csak a hibás készüléket küldd be, a kiegészítőkre: töltőre, tokra és fóliára nincs szükség.
  9. Gondosan, a lehető legbiztonságosabb módon csomagold be a javítandó készüléket.
Szerviz futárszolgálat igénylése
① Kérlek, add meg a személyes adataidat
A javításra szoruló készülék kézbesítéséhez és a személyes kapcsolattartáshoz add meg a személyes adataidat.
*Kötelezően kitöltendő mezők
② Add meg a készülék típusát és a hiba leírását
Kérlek, add meg a készülék típusát, sorozatszámát és a hiba pontos leírását az előzetes vizsgálathoz és elbíráláshoz.
A sorozatszám megkereséséhez az instrukciókat iPhone, iPad, iPod esetében itt, Mac esetében pedig itt találod.
③ Beküldés előtt ne feledd el megtenni az alábbi lépéseket
Készíts biztonsági mentést
(iTunes, iCloud vagy Time Machine segítségével)
Kapcsold ki a Find My funkciót
(A Find My funkció kikapcsolására vonatkozó instrukciókat iPhone esetében itt, Mac esetében pedig itt találod)
 
Jelentkezz ki az iCloud fiókból
(Az iCloud fiókból való kijelentkezéshez iOS esetében itt, macOS esetében pedig itt találod az instrukciókat)
 
Töröld és állítsd alaphelyzetbe a készüléket
(Készüléked alaphelyzetbe állításához iPhone esetében itt, Mac esetében pedig itt találod az instrukciókat)
 
Távolítsd el a tokot és a fóliát
(A használt fóliát nem tudjuk visszahelyezni az új, vagy javított készülékre)
 
④ Maradjunk kapcsolatban!
Adatvédelmi hozzájárulás

Az adatvédelmi tájékoztató elfogadásával (icentre.hu/adatvedelem) hozzájárulok, hogy az iCentre-Hungary Kft. adataimat kezelje. A marketing célú jelölőnégyzetek kiválasztásával hozzájárulok, hogy az iCentre-Hungary Kft. a későbbiekben újdonságaival, akcióival kapcsolatban marketing célból keressen meg.

Hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod a marketing@icentre.hu email címen, vagy pedig hírleveleinkben a leiratkozás gombra kattintva.

Elfogad süti

A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.