Kérdésed van? telefon +36 30 439 4343

Kárbejelentés

Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel köszöntjük abból az alkalomból, hogy a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. biztosítási szerződéseinek átruházását követően, Ön az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. (székhelye: 1091. Budapest Üllői út 1.) ügyfele lett. Tájékoztatjuk, hogy a két fél közötti állományátruházásra a biztosítási tevékenységről szóló 2014. évi LXXXVIII. törvény (a továbbiakban Biztosítási Törvény) rendelkezéseinek határozatával 2020.06.01-vel engedélyezett. Az állományátruházáshoz a vonatkozó jogszabályi rendelkezések értelmében nem szükséges a biztosítottak, illetve a szerződő felek külön hozzájárulása. Az állományátruházás Magyar Nemzeti Bank általi jóváhagyásának időpontjától az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. vált az ügyfelek személyes adatai, üzleti- és biztosítási titkai tekintetében adatkezelővé, a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően.

Mi a kárbejelentés menete?

Ha érvényes, 2020. március 01. előtt kötött biztosítással rendelkezel, és bekövetkezett a baj, akkor kárigényed bejelentése mindössze pár lépést igényel.

Küldj kárbejelentőt a biztosítónak
 

A kár bekövetkeztét követő 2 munkanapon belül kárbejelentőt kell küldjél a biztosítónak ezen az email címen a lent leírtak szerint. Rablás esetén mellékeld a rendőrségi jegyzőkönyvet is.

Hozd el hivatalos Apple szervizünkbe
 

A biztosító jóváhagyását követően a biztosítótól kapott kárszámmal hozd be meghibásodott készülékedet nyitvatartási időben bármelyik üzletünkbe.

Küldd el a számlát és a munkalapot
 

Miután a készülék javításának vagy cseréjének ellenértékét kifizetted, küldd be a munkalapot és a számlát a biztosítónak, aki megtéríti a javítás és az önrész közötti összeget.

Mire van szükség a kárbejelentéskor?

A sikeres kárbejelentéshez az alábbi dokumentumokat kell beküldened.

A folyamat első lépcsőjeként ki kell töltened a kárbejelentő lapot, melyet ide kattintva töltheted le.

A kárbejelentési folyamat részeként fotókat kell készítened a károsult eszközről, és mellékelned kell azokat a bejelentő lap mellé.
Mellékeld a vásárlást igazoló számlát.

Mellékeld a vásárláskor kapott biztosítási adatközlőt.

Rablás, Betörés, gépkocsi feltörés esetén a rendőrségi feljelentést.

Küldd be az összekészített dokumentumokat közvetlenül a biztosítónak: karvagyon@aegon.hu és másolatban a biztosítási alkusznak ugyvitel@palladium.hu

 

Mire van szükség a kár rendezéséhez?

A kárrendezéshez az alábbi dokumentumokat kell beküldened.

Küldd be a megvásárolt készülék számláját.

Küldd be a biztosítási adatlapot (fedezetbiztosítás)

Ha a biztosító külön is kéri, küldd be a szerviz javítási árajánlat.

Küldd be a Rendőrségi feljelentés jegyzőkönyvét betöréses lopás, rablás, gépkocsi feltöréses lopás esetén.

Nyomozást megszüntető határozat megküldése annak kézhezvétele után (csak betöréses lopás, rablás, gépkocsi feltöréses lopás esetén)

 

Gyakran ismételt kérdések

A legtöbb véletlen, balesetszerű fizikai kárra (pl: beázás, törés, stb.), abban az esetben is, ha az nem rendeltetésszerű használatból ered, valamint rablásra, betöréses vagy gépkocsi fizikai feltöréses kárra.

 

Lopásról akkor beszélünk, amikor biztosított Apple eszközödet megfelelően lezárt autóból vagy helységből dolog elleni erőszakkal ellopják.

Azokban az esetekben, amikor a lopás során nem történt erőszak, a biztosítás nem fedezi az okozott kárt, beleértve a zseblopást, készülék őrizetlenül hagyását, besurranó tolvajlást vagy a készülék elhagyását.

Rablásról akkor beszélünk, amikor Apple eszközödet testi erőszak, fenyegetés alkalmazásával veszik el tőled, testi épséged, életed elleni közvetlen fenyegetéssel vesznek rá Apple készüléked átadására, vagy ha bódult állapotban tulajdonítják el a készülékedet.

Amennyiben a bekövetkezett esemény biztosítási eseménynek minősül, és a károsodás mértéke (helyreállítás költsége ) a mindenkori javítási listaár 80 %-át nem éri el, a készülék javítható. Ebben az esetben a Te feladatot, hogy a helyreállítás után a javításról (helyreállításról) szóló számlát és a szerviz munkalapot megküld a biztosítónak a kárszámra való hivatkozással. A biztosító a számla kézhezvételét követő 15 napon belül téríti meg a kárt az önrész levonásával.

A műszakilag, vagy gazdaságossági szempontból javítással nem helyrehozható illetve -a rendőrségi feljelentéssel dokumentált - betöréses lopás, rablás, illetve lezárt gépkocsi feltörésével vagy a teljes gépkocsi ellopásával megvalósult károk totálkárnak minősülnek. Totálkár esetén a biztosító a károsodott vagyontárgy újrapótlási értékét fizeti meg az önrész levonásával. Totálkár esetén a károsodott készülék a biztosítót illeti (rablás kár esetén is, ha a készülék később megkerül)!

Előre nem látható okokból, véletlenül, váratlanul, balesetszerűen történt minden olyan külső hatásra bekövetkezett fizikai károsodásra, amely miatt az nem képes rendeltetésszerű használatra, valamint betöréses lopás, rablás, illetőleg gépkocsi feltöréses lopás folyamán történt kárra, mely esemény a rendeltetésszerű használat érdekében az Apple eszköz javítását, helyreállítását vagy pótlását teszi szükségessé.

A biztosított vagyontárgy bármely részének rendeltetésszerű használatából, üzemeléséből, vagy fokozatos állagromlásból származó természetes kopása és elhasználódása, felületi kopása és elöregedése (az egyéb cserélhető alkatrészek biztosítási eseményből bekövetkező káraira a jelen szerződési feltételek azonban fedezetet nyújtanak), valamint a légköri tényezők hatására kialakuló korrózió, oxidáció vagy lerakódás által bekövetkezett károkra, fizikai károsodás nélküli meghibásodás, működési zavar, működésképtelenség formájában előállt károkra, esztétikai sérülésre.

 

Elfogad süti

A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.