Kérdésed van? telefon +36 1 439 3333

Aktuális csereprogramok

kérjük használja az Apple visszahívási oldalán található sorozatszám-ellenörzőt,
hogy lássa, valóban érintett-e a készüléke.
Ha igen, akkor az Apple, vagy egy Apple Authorized Service Provider térítésmentesen javítani fogja a hibát.

Megjegyzés: Egyéb iPhone modellek nem vesznek részt a programban

Így zajlik a szervizelés

Keressen fel egy hivatalos szervizpartnert.

Mielőtt leadná javításra készülékét, készítsen biztonsági mentést az iCloud-ba vagy számítógépére.
Tudjon meg többet a leadás előtti teendőkről ezen a linken. Ha az Ön készülékében olyan meghibásodás van, amely meggátolja a szervizelés folyamatát (mint például egy repedt, vagy törött kijelző),
akkor a meghibásodást kell először javítani. Előfordulhat, hogy ez díj ellenében történik meg.

További információk

Az Apple korlátozhatja a szervizelést a vásárlás eredeti országára, vagy régiójára. Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 11 jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat.
A program az érintett iPhone 11 első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számítva 2 évig érvényes.

 

Az Apple megállapította, hogy az AirPods Pro termékek kis százalékában hanghibák léphetnek fel. Az érintett fülhallgatókat 2020 októbere előtt gyártották.

Az érintett AirPods Pro-k esetében a következő jelenségek legalább egyike tapasztalható használata során:

  • Recsegő vagy zúgó hang, amely fokozódik hangos környezetben, edzés közben vagy telefonálás során
  • Az Aktív zajszűrés nem megfelelően működik, például csökkent hangerejű a basszus, illetve erősödnek a háttérzajok, például az utcai vagy repülőgépzajok

A jogosult készülékeket díjmentesen szervizelik a hivatalos Apple-szervizek.

Megjegyzés: Egyéb AirPods modellek nem vesznek részt a programban.

 

Így zajlik a szervizelés

 

Keress egy hivatalos Apple-szervizt az AirPods Pro szervizeléséhez. A javítóközpont megvizsgálja majd AirPods Pro fülhallgatódat annak megállapítása céljából, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre.

Akkor cserélik ki az AirPods Prót (a bal vagy jobb oldalit, illetve mindkettőt), ha bebizonyosodik a meghibásodás. Az AirPods Pro tokját nem érinti a probléma, ezért annak cseréjére nem kerül sor. 

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

 

További információk

 

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a AirPods Pro jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat.

A program az érintett AirPods Pro készülékekre terjed ki az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig.

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos körülmények esetén a 3. generációs iPad Air készülékek képernyőjéről véglegesen eltűnhet a kép. Egy rövid felvillanás vagy villódzás jelentkezhet, mielőtt a képernyőről eltűnik a kép.

Az érintett készülékek gyártása 2019. március és 2019. október között zajlott. A jogosult készülékeket díjmentesen szervizelik a hivatalos Apple-szervizek.

Megjegyzés: Egyéb iPad-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Keress egy hivatalos Apple-szervizt az iPad Air szervizeléséhez. Az iPad Air ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

Lehetőleg a szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPadről az iCloudba vagy a számítógépedre. Nézd meg, hogyan készítheted fel az iPadet a szervizelésre.

Megjegyzés: Ha iPad Air készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPad Air esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 3. generációs iPad Air jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat.

A program az érintett 3. generációs iPad Air készülékekre terjed ki az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig.

 

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek nem kapcsolódnak be egy meghibásodott komponens miatt. A probléma csak olyan készülékeket érint, amelyek sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyek gyártása 2018 októbere és 2019 augusztusa között zajlott.

Ha úgy gondolod, hogy már tapasztaltad ezt a problémát, ezen az oldalon add meg a sorozatszámot, és megállapítjuk, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készüléked jogosult-e az ingyenes javításra.

A sorozatszámot egyszerű megtalálni. Nézd meg, hogyan.

Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Az iPhone ellenőrzésével szervizünk megállapítja, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről.

Ha iPhone készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s vagy iPhone 6 Plus esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készülékedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s vagy az iPhone 6s Plus jótállási idejét. A program nem érinti fogyasztóvédelmi jogaidat.

A program az érintett iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig érvényes.

 

 

Az Apple megállapította, hogy rendkívül ritka esetben egy repedés keletkezhet az alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 képernyőjének lekerekített széle mentén. A repedés általában a képernyő egyik oldalán alakul ki, majd továbbterjed a képernyő körüli területre az alábbi ábrákon látható módon.

A hivatalos Apple-szervizek díjmentesen kicserélik az olyan Apple Watch-ok képernyőjét, amelyek erre jogosultak, és amelyeken ilyen típusú repedés található.

Jogosult modellek

Az alábbi modellek jogosultak a programra. Az Apple Watch beazonosítása című cikkben kikeresheted Apple Watch készüléked modellszámát, típusát és színét.

Sorozat és modell

Tokméretek

Szín és anyag

Értékesítési dátumok

Apple Watch Series 2 38 mm és 42 mm Asztroszürke, arany, rozéarany és ezüstszínű alumínium 2016. szeptember – 2017. szeptember
Apple Watch Nike+ Series 2 38 mm és 42 mm Asztroszürke és ezüstszínű alumínium 2016. október – 2017. október
Apple Watch Series 3 (GPS)
Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular)
38 mm és 42 mm Asztroszürke, arany és ezüstszínű alumínium 2017. szeptember – 2019. szeptember
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS)
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS + Cellular)
38 mm és 42 mm Asztroszürke és ezüstszínű alumínium 2017. október – 2019. szeptember

Megjegyzés: Egyéb Apple Watch-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja az Apple Watch-odat annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A szervizelés 1-2 hetet is igénybe vehet.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

Az Apple Watch szervizelésre való felkészítéséhez nézd át a Mielőtt elküldenéd nekünk az Apple Watchot című részt.

Megjegyzés: Ha Apple Watch órádon olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt Apple Watch esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg az Apple Watch jótállási ideje.

A program az erre jogosult alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 órák első kiskereskedelmi értékesítési dátumától számított három évig, illetve a jelen program kezdődátumától számított egy évig érvényes, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy korábbi generációs 15 hüvelykes MacBook Pro modellek egy kis hányada esetén az akkumulátor túlmelegedhet, ami veszélyessé válhat. Az érintett készülékek értékesítése 2015 szeptembere és 2017 februárja között történt.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az erre jogosult akkumulátorokat ingyenesen kicseréljük.

Jogosultság

Először ellenőrizd, hogy milyen 15 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2015 közepe)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, az alábbi linken írd be lent a gép sorozatszámát, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

Megjegyzés: Ez a program nem érint egyéb MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a szervizelés

A javítóközpont megvizsgálja a 15 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A cserét minden esetben az Apple technikusai végzik a külföldi javítóközpontjukban, ezért a szervizelés 2-3 hetet is igénybe vehet.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

A gyorsabb ügyintézés érdekében foglalj időpontot szervizünkbe a lent található linken! A programban résztvevő készüléked az Allee-ban található szervizpontunkban időpont foglalás nélkül is leadhatod javításra!

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 15 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ez a program nem érinti a törvényi vagy garanciális jogokat.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek billentyűzetének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet: 

  • Váratlanul ismétlődnek bizonyos betűk vagy karakterek
  • Nem jelennek meg bizonyos betűk vagy karakterek
  • Egy vagy több billentyű „beragadhat”, illetve nem megfelelően reagál

Az Apple, illetve szervizünk díjmentesen szervizeli az erre jogosult MacBook, MacBook Air és MacBook Pro gépek billentyűzetét. A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet.

Jogosult modellek

Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek. 

  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2015 eleje)
  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2016 eleje)
  • MacBook (Retina kijelzős, 12 hüvelykes, 2017)
  • MacBook Air (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2018)
  • MacBook Air (Retina kijelzős, 13 hüvelykes, 2019)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2019, két Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2016)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2017)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2018, négy Thunderbolt 3 port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2018)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2019, négy Thunderbolt 3 port)
  • MacBook Pro (15 hüvelykes, 2019)

Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet. A szervizelés típusától és a cserealkatrészek rendelkezésre állásától függ, hogy mennyi időt vesz igénybe a szervizelés.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg Mac notebookod jótállási ideje.

Ha úgy gondolod, hogy Mac notebookodat ez a probléma érintette, és fizetned kellett a billentyűzet megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program a jogosult MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek kijelzőjének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet: 

  • A kijelző-háttérvilágítás folyamatosan vagy időnként függőleges fényes területeket jelenít meg a képernyő teljes alsó részén
  • A kijelző-háttérvilágítás működése teljes mértékben leáll

Az érintett készülékek értékesítése 2016 októbere és 2018 februárja között zajlott. Az Apple és a hivatalos Apple-szervizünk ingyenesen szervizelik az érintett MacBook Pro gépeket.

Jogosult modellek

Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek.

  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, négy Thunderbolt 3-port)
  • MacBook Pro (13 hüvelykes, 2016, két Thunderbolt 3-port)

Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja MacBook Pro gépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha MacBook Pro gépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg a MacBook Pro jótállási ideje.

Ha úgy gondolod, hogy MacBook Pro gépedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a kijelző megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program a szervizelésre jogosult MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépekben (Touch Bar nélküli modellek) használt 128 GB-os és 256 GB-os SSD-meghajtók egy kis hányadában olyan probléma áll fenn, amely adatvesztést és a meghajtó meghibásodását okozhatja. Az érintett meghajtókat tartalmazó 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépek értékesítése 2017 júniusa és 2018 júniusa között zajlott.

Az érintett meghajtókat díjmentesen cseréli szervizünk. Az Apple azt javasolja, hogy minél előbb szervizeltesd a meghajtót.

Az Apple e-mailben is értesíti a programról azokat az ügyfeleit, akik regisztrálták készüléküket az Apple-nél.

Jogosultság

Először ellenőrizd, hogy milyen 13 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3 port)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, írd be lent a gép sorozatszámát a következő linken, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre:

Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a szervizelés

Szervizünk megvizsgálja majd a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e.

A szervizelés előtt fontos, hogy teljes biztonsági mentést készíts az adataidról, mert a meghajtó tartalma törlődni fog a szervizelési eljárás során.

  • A technikus egy segédprogram futtatásával frissíteni fogja a meghajtón futó firmware-t, ami körülbelül egy órát fog igénybe venni.
  • A 13 hüvelykes MacBook Pro gépedet úgy fogják visszaadni, hogy a macOS újra lesz telepítve rajta.
  • A szervizelést követően vissza kell majd állítanod az adatokat egy biztonsági mentésből.
 

Mivel számítógéped nem fog tudni kapcsolódni az internethez a visszaállítás végrehajtásáig, azt javasoljuk, hogy egy másik készüléken – például iPhone-odon – tekintsd meg az Apple támogatási cikkét az adatok visszaállításáról.

Megjegyzés: A szervizelés előtt megsérült fájlokat nem lehet majd visszaállítani.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

Ha 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a szervizelésért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy néhány iPhone X-kijelzővel érintési problémák lépnek fel a kijelzőmodulon található egyik komponens meghibásodása miatt. Az érintett készülékek esetén a következő hibajelenségek léphetnek fel:

  • A kijelző vagy a kijelző egy része nem vagy csak időnként reagál az érintésre
  • A kijelző akkor is reagál, ha nem érintették meg

Az Apple vagy egy hivatalos Apple-szerviz ingyenesen kicseréli a kijelzőmodult az erre jogosult készülékeken.

Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Az iPhone ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. 

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről.

Ha iPhone X készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone X esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ez az Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone X készülékek jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone X készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a kijelzőmodul cseréjéért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett iPhone X készülékekre érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek (Touch Bar nélküli modellek) korlátozott hányadában meghibásodhat egy komponens, ami miatt kitágul a beépített akkumulátor. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, de az Apple díjmentesen kicseréli az erre jogosult akkumulátorokat. Az érintett számítógépeket 2016 októbere és 2017 októbere között gyártottunk, és a termék sorozatszáma határozza meg a jogosultságot.

Jogosultság

Az alábbi linken add meg számítógéped sorozatszámát annak megállapításához, hogy az jogosult-e a programban való részvételre. Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro géped (Touch Bar nélküli modell) jogosult sorozatszámmal rendelkezik, az Apple díjmentesen kicseréli az akkumulátort.

Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket.

Így zajlik a csere

Szervizünk megvizsgálja a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés 3–5 napot vesz igénybe.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról.

Megjegyzés: Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét.

Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 5 évig érvényes.

 

 

 

Az Apple megállapította, hogy igen ritka esetekben a következő országokban értékesített Apple hálózati csatlakozóadapterek megtörhetnek, és ezáltal érintésre áramütést okozhatnak: kontinentális Európa, Ausztrália, Új-Zéland, Korea, Argentína és Brazília. A hálózati csatlakozóadapterek 2003-tól 2015-ig voltak a Mac számítógépek és bizonyos iOS-készülékek tartozékai, illetve az Apple világutazó adapterkészlet részét képezték.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az érintett hálózati csatlakozóadaptereket ingyenesen kicseréljük egy új, újratervezett adapterre. Azt javasoljuk vá

Az Apple megállapította, hogy az iPhone 6s készülékeknek egy nagyon kis hányada váratlanul kikapcsolódhat. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, és csak azokat a készülékeket érinti, amelyeknek a sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyeket 2015 szeptembere és októbere között gyártottak.

Ha már tapasztaltad az ismertetett hibajelenséget, akkor ide kattintva add meg az iPhone 6s sorozatszámát, és megállapíthatod, hogy az jogosult-e az ingyenes akkumulátorcserére.

A sorozatszámot egyszerű megtalálni. Nézd meg, hogyan.

Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban.

Így zajlik a szervizelés

Az iPhone ellenőrzésével szervizünk megállapítja, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről.

Ha iPhone 6s készülékeden olyan sérülés van – például megrepedt a kijelző –, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s vagy iPhone 6 Plus esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés.

Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s vagy az iPhone 6s Plus jótállási idejét. 

A program az érintett iPhone 6s-akkumulátorokra érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig.

 

 

Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone XS, iPhone XS Max és iPhone XR Smart Battery Case esetében töltési probléma jelentkezhet. Az érintett Smart Battery Case modellek esetében az alábbi hibák jelentkezhetnek:

  • A Smart Battery Case egyáltalán nem, vagy csak megszakításokkal tölt.
  • A 2019 januárja és 2019 októbere között gyártott Smart Battery Case egyáltalán nem, vagy csak megszakításokkal töltik az iPhone készüléket.

A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntött, hogy az érintett a Smart Battery Case modelleket ingyenesen kicseréli.

Érintett modellek

A csereprogramban az alábbi Smart Battery Case modellek érintettek:

iPhone XS

iPhone XS Max

iPhone XR
 

Így zajlik a csere

Hozd be csereprogramban érintett Smart Battery Case-edet hivatalos Apple szervizünkbe, ahol ellenőrizzük, hogy a Smart Battery Case jogosult-e a programban való részvételre.

Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.

További információk

Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést.

Az egyik EGT-tagországban megvásárolt Smart Battery Case esetén egyéb EGT-tagországban is igénybe vehető a szervizelés.

A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a Smart Battery Case jótállási idejét. A program nem érinti fogyasztóvédelmi jogaidat.

A program az érintett Smart Battery Case kiegészítők első kereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig érvényes.

 

Elfogad süti

A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.