Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone 14
|
iPhone 14
|
iPhone 14
|
iPhone 14 |
Bevizsgálási díj |
9 000 Ft |
9 000 Ft |
9 000 Ft |
9 000 Ft |
iPhone kijelző csere |
233 990 Ft |
197 990 Ft |
197 990 Ft |
166 490 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
44 990 Ft |
44 990 Ft |
44 990 Ft |
44 990 Ft |
iPhone vibramotor csere |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
iPhone felső hangszóró csere |
98 990 Ft |
98 990 Ft |
71 990 Ft |
71 990 Ft |
iPhone alsó hangszóró csere |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
iPhone hátsó modul csere |
332 990 Ft |
314 990 Ft |
- |
- |
iPhone középső modul csere |
- |
- |
278 990 Ft |
247 490 Ft |
iPhone hátlapi üveg csere |
- |
- |
107 990 Ft |
89 990 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone 13
|
iPhone 13
|
iPhone 13 |
iPhone 13
|
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
iPhone kijelző csere |
197 990 Ft |
166 490 Ft |
166 490 Ft |
130 490 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
iPhone kamera csere* |
107 990 Ft |
107 990 Ft |
89 990 Ft |
89 990 Ft |
iPhone vibramotor csere |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
iPhone alsó hangszóró csere |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
iPhone hátsó modul csere |
310 490 Ft |
274 490 Ft |
202 490 Ft |
170 990 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone 12
|
iPhone 12
|
iPhone 12 |
iPhone 12
|
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
iPhone kijelző csere |
197 990 Ft |
166 490 Ft |
166 490 Ft |
130 490 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
iPhone kamera csere* |
107 990 Ft |
107 990 Ft |
89 990 Ft |
89 990 Ft |
iPhone vibramotor csere |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
iPhone alsó hangszóró csere |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
iPhone hátsó modul csere |
310 490 Ft |
278 990 Ft |
202 490 Ft |
175 490 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone 11
|
iPhone 11
|
iPhone 11 |
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
iPhone kijelző csere |
197 990 Ft |
166 490 Ft |
107 990 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
iPhone kamera csere* |
61 190 Ft |
61 190 Ft |
49 490 Ft |
iPhone vibramotor csere |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
iPhone alsó hangszóró csere |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone XS
|
iPhone XS |
iPhone XR |
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
iPhone kijelző csere |
197 990 Ft |
166 490 Ft |
107 990 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
iPhone kamera csere* |
49 490 Ft |
49 490 Ft |
49 490 Ft |
iPhone vibramotor csere |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
iPhone alsó hangszóró csere |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone X |
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
iPhone kijelző csere |
166 490 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
35 990 Ft |
iPhone kamera csere* |
49 490 Ft |
iPhone vibramotor csere |
34 190 Ft |
iPhone alsó hangszóró csere |
34 190 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone 8
|
iPhone 8 |
iPhone 7
|
iPhone 7 |
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
iPhone kijelző csere |
98 990 Ft |
80 990 Ft |
98 990 Ft |
80 990 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
31 490 Ft |
31 490 Ft |
31 490 Ft |
31 490 Ft |
iPhone kamera csere* |
49 490 Ft |
35 990 Ft |
49 490 Ft |
35 990 Ft |
iPhone vibramotor csere |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
iPhone alsó hangszóró csere |
34 190 Ft |
- |
34 190 Ft |
34 190 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone 6s
|
iPhone 6s |
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
9000 Ft |
iPhone kijelző csere |
80 990 Ft |
80 990 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
31 490 Ft |
31 490 Ft |
iPhone kamera csere* |
35 990 Ft |
35 990 Ft |
iPhone vibramotor csere |
- |
- |
iPhone alsó hangszóró csere |
- |
- |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
iPhone SE (2020) |
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
iPhone kijelző csere |
89 990 Ft |
iPhone akkumulátor csere |
31 490 Ft |
iPhone kamera csere* |
35 990 Ft |
iPhone vibramotor csere |
34 190 Ft |
iPhone felső hangszóró csere |
- |
iPhone alsó hangszóró csere |
34 190 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink(Szerviztechnikusaink kizárólag eredeti Apple alkatrészeket használnak a javítás során az Apple előírásainak megfelelően.) |
iPad Pro2020, 2021 |
iPad Air2019, 2020 |
iPad2019, 2020 |
iPad mini5. és 4. generáció |
Bevizsgálási díj |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
9000 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink(Szerviztechnikusaink kizárólag eredeti Apple alkatrészeket használnak a javítás során az Apple előírásainak megfelelően.) |
MacBook 12"2017, 2016 vége, 2015 eleje |
Mac bevizsgálási díj |
13 490 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
macOS szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
Külső-belső tisztítás, pasztázás hordozható Mac-ek esetében |
17 990 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink(Szerviztechnikusaink kizárólag eredeti Apple alkatrészeket használnak a javítás során az Apple előírásainak megfelelően.) |
MacBook Air 13" M12020 |
MacBook Air 13" intel2020, 2019, 2018, 2017, 2015 eleje |
MacBook Air 11" Intel2015 |
Mac bevizsgálási díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
macOS szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Külső-belső tisztítás, pasztázás hordozható Mac-ek esetében |
17 990 Ft |
17 990 Ft |
17 990 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink(Szerviztechnikusaink kizárólag eredeti Apple alkatrészeket használnak a javítás során az Apple előírásainak megfelelően.) |
MacBook 16"2019 |
MacBook Pro 15" Intel2019, 2018, 2017, 2015 közepe, 2014 közepe |
MacBook Pro 13" M12020 |
MacBook Pro 13" intel2020 - 2016 Thunderbolt 3 porttal, 2015 - 2014 Retina verziót |
Mac bevizsgálási díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
macOS szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Külső-belső tisztítás, pasztázás hordozható Mac-ek esetében |
17 990 Ft |
17 990 Ft |
17 990 Ft |
17 990 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink(Szerviztechnikusaink kizárólag eredeti Apple alkatrészeket használnak a javítás során az Apple előírásainak megfelelően.) |
Mac mini M1, M22020, 2022 |
Mac mini Intel2020, 2018, 2014 vége |
Mac bevizsgálási díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
macOS szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Külső-belső tisztítás, pasztázás asztali Mac-ek esetében |
26 990 Ft |
26 990 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink(Szerviztechnikusaink kizárólag eredeti Apple alkatrészeket használnak a javítás során az Apple előírásainak megfelelően.) |
iMac 24" M12021 |
iMac Pro2017 |
iMac 27" Intel2019, 2017, 2015 közepe és vége, 2014 vége |
iMac 21,5" Intel2019, 2017, 2015 közepe és vége, 2014 közepe |
Mac bevizsgálási díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
macOS szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Külső-belső tisztítás, pasztázás asztali Mac-ek esetében |
26 990 Ft |
26 990 Ft |
26 990 Ft |
26 990 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink(Szerviztechnikusaink kizárólag eredeti Apple alkatrészeket használnak a javítás során az Apple előírásainak megfelelően.) |
Mac Pro2019 |
Mac bevizsgálási díj |
13 490 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
macOS szoftverfrissítési díj |
13 490 Ft |
Külső-belső tisztítás, pasztázás asztali Mac-ek esetében |
26 990 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
Apple Watch(Series 6, Series 5, Series 4, Series 3) |
Apple Watch bevizsgálási díj |
6290 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
watchOS szoftverfrissítési díj |
9000 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
Beats Solo Pro, Beats Solo3, Beats Studio3, Powerbeats Pro, Powerbeats, BeatsX, urBeats3, BeatsEP |
Bevizsgálási díj |
6290 Ft |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
AirPods Pro |
AirPods 3 |
AirPodsMásodik generáció vezeték nélküli töltőtokkal, második generáció töltőtokkal, első generáció töltőtokkal |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
AirPods fülhallgató csere |
56 690 Ft |
53 990 Ft |
53 990 Ft |
AirPods töltőtok csere |
56 690 Ft |
53 990 Ft |
53 990 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
Apple TV 4K
|
Apple TVnegyedik generáció |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Munkadíjaink és szolgáltatásaink |
Apple Magic Mouse 2 |
Apple Magic Trackpad 2 |
Apple Magic Keyboard |
Szakvélemény készítése |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
13 490 Ft |
Az alkatrész csere árak magában foglalják a munkadíjat is.
Negyed óra szaktanácsadás | 7 000 Ft |
Fél óra szaktanácsadás | 10 000 Ft |
Egy óra szaktanácsadás | 15 000 Ft |
Másfél óra szaktanácsadás | 20 000 Ft |
A feltüntetett árak bruttó árak, melyek abban az esetben érvényesek, ha a készülék eredeti vagy hivatalos szerviz által szervizelt állapotban van. Az iCentre Apple Premium Reseller üzletekben javításra leadott készülék átvételekor történő felmérés nem minősül szakvéleménynek. A hibák megállapítását és a jótállási igény elbírálását kizárólag az iCentre Apple Authorised Service Provider (1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. C. ép. fszt.), vagy iOS készülék esetében az iCentre Allee iOS szervizpont (1117 Budapest, Október 23. utca 8-10.) is végzi. Felhívjuk figyelmét, hogy a szoftveres működés, az esztétikai problémák nem tartoznak a jótállás körébe. Tekintettel arra, hogy biztonsági mentés készítése, tok és fólia eltávolítása az ügyfél felelőssége és feladata, ezért a készüléken található adatokért, az akkumulátor állapotáért, valamint a készüléken hagyott tokért és fóliáért az iCentre-Hungary Kft. nem vállal felelősséget. Az Apple az általa biztosított alkatrészekre 6 hónapos jótállást vállal. A javítás megrendelésétől függetlenül szervizünk bevizsgálási díjat számíthat fel. A készülék csak a leadáskor kiállított Munkafelvételi lappal vehető át. A készüléket 90 napnál tovább nem őrizzük meg.
Meghibásodott Apple készülékedet behozhatod hivatalos szervizközpontunkba az iCentre Infopark-ba, vagy leadhatod a hozzád legközelebb eső hivatalos Apple szerviz átvételi pontjaink bármelyikén, az iCentre Allee iOS szervizben, Arena-ban vagy MOM-ban.
Javításra szoruló iPhone, iPad, Mac, Watch és Beats készülékedért futárt küldünk, és hozzuk be hivatalos Apple szervizünkbe, majd javítva vagy cserélve visszajuttatjuk Neked.
Hivatalos Apple szervizünkben kizárólag az Apple-től rendelt eredeti alkatrészekkel dolgozunk, hogy mindig a legmagasabb szintű szerviz szolgáltatást biztosítsuk neked.
Szerviz technikusaink folyamatos továbbképzéseken vesznek részt az Apple által, így naprakész tudás birtokában gondoskodnak készüléked legmagasabb szintű szervizeléséről.
Javításra szoruló Apple iPhone, iPad, Mac és Beats készülékedért futárt küldünk és hozzuk be a hivatalos központi Apple szervizünkbe. További információért kattints ide.
Apple készüléked megvásárlása után sem hagyunk magadra, hiszen szaktanácsadás szolgáltatásunkat üzleteink bármelyikében igényelheted, és negyed, fél, egy vagy akár másfél órás szaktanácsadás keretében segítünk kihozni megvásárolt készülékedből a maximumot.
1. Készíts biztonsági mentést Finder, iTunes, iCloud vagy Time Machine segítségével.
2. Kapcsold ki a Lokátor / Find my funkciót a következők alapján: Find my iPhone: Készülék eltávolítása
3. Jelentkezz ki az iCloud fiókodból.
4. Távolítsd el a tokot illetve a fóliát a készülékről (a használt fóliát nem tudjuk visszahelyezni az új, vagy javított készülékre).
A gyártó új készülék vagy alkatrész esetén 90 nap garanciát vállal. Amennyiben az eredeti garancia ennél tovább tart, akkor nem a 90 nap garancia érvényes, hanem az eredeti jótállási idő folytatódik tovább az Apple Egy (1) Éves Korlátozott Jótállás – (MAGYARORSZÁG) elnevezésű önkéntes gyártói garancia szerint. Ezek a szabályok azonban nem érintik a jogszabályok (különösen a Ptk. és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet) alapján járó jogaidat, amelyek továbbra is megilletnek a jótállás és a jótállási idő tekintetében is.
Nem, az adatok lementésében minden esetben az ügyfélnek kell gondoskodnia. Nem vállalunk felelősséget a szervizelés ideje alatt bekövetkezett esetleges adatvesztésre.
Nem, a szervizelést igénylő munkát csakis szakképzett technikusaink végzik el az ahhoz szükséges környezetben.
Igen. Ebben az esetben mellékelj a csomagban az eszköz mellett egy rövid hibaleírást, és az összes elérhetőségedet (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Készíts biztonsági mentést az eszközről, iPhone, iPad és Catalena-nál újabb macOS-szel telepített Mac esetében kapcsold ki a Find my funkciót (kötelező!), és távolítsd el a tokot és a fóliát. Küldd el futárszolgálattal az iCentre-Hungary Kft, 1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. Infopark, C. épület, Földszint címre. Tudunk abban segíteni, hogy küldünk érte futárt, melynek a költsége bruttó 4000,- Ft. Ha szükséged van a segítségünkre, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot! A javított/cserélt eszköz visszajuttatását br. 4000,- Ft-ért vállaljuk.
Az Apple megállapította, hogy az iPhone 11-ek egy kis hányada esetén a kijelző nem válaszol az érintésre a kijelzőmodul meghibásodása miatt.
Az érintett eszközök gyártása 2019 novembere és 2020 májusa között zajlott. Ha az Ön iPhone 11-e jelentkezik a hibákkal, kérjük használja az Apple visszahívási oldalán található sorozatszám-ellenörzőt,
hogy lássa, valóban érintett-e a készüléke.
Ha igen, akkor az Apple, vagy egy Apple Authorized Service Provider térítésmentesen javítani fogja a hibát.
Megjegyzés: Egyéb iPhone modellek nem vesznek részt a programban
Így zajlik a szervizelés
Keressen fel egy hivatalos szervizpartnert.
Mielőtt leadná javításra készülékét, készítsen biztonsági mentést az iCloud-ba vagy számítógépére.
Tudjon meg többet a leadás előtti teendőkről ezen a linken. Ha az Ön készülékében olyan meghibásodás van, amely meggátolja a szervizelés folyamatát (mint például egy repedt, vagy törött kijelző),
akkor a meghibásodást kell először javítani. Előfordulhat, hogy ez díj ellenében történik meg.
További információk
Az Apple korlátozhatja a szervizelést a vásárlás eredeti országára, vagy régiójára. Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 11 jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat.
A program az érintett iPhone 11 első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számítva 2 évig érvényes.
|
Az Apple megállapította, hogy az AirPods Pro termékek kis százalékában hanghibák léphetnek fel. Az érintett fülhallgatókat 2020 októbere előtt gyártották. Az érintett AirPods Pro-k esetében a következő jelenségek legalább egyike tapasztalható használata során:
A jogosult készülékeket díjmentesen szervizelik a hivatalos Apple-szervizek. Megjegyzés: Egyéb AirPods modellek nem vesznek részt a programban.
Így zajlik a szervizelés
Keress egy hivatalos Apple-szervizt az AirPods Pro szervizeléséhez. A javítóközpont megvizsgálja majd AirPods Pro fülhallgatódat annak megállapítása céljából, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Akkor cserélik ki az AirPods Prót (a bal vagy jobb oldalit, illetve mindkettőt), ha bebizonyosodik a meghibásodás. Az AirPods Pro tokját nem érinti a probléma, ezért annak cseréjére nem kerül sor. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz.
További információk
A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a AirPods Pro jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat. A program az érintett AirPods Pro készülékekre terjed ki az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy bizonyos körülmények esetén a 3. generációs iPad Air készülékek képernyőjéről véglegesen eltűnhet a kép. Egy rövid felvillanás vagy villódzás jelentkezhet, mielőtt a képernyőről eltűnik a kép. Az érintett készülékek gyártása 2019. március és 2019. október között zajlott. A jogosult készülékeket díjmentesen szervizelik a hivatalos Apple-szervizek. Megjegyzés: Egyéb iPad-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelés Keress egy hivatalos Apple-szervizt az iPad Air szervizeléséhez. Az iPad Air ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. Lehetőleg a szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPadről az iCloudba vagy a számítógépedre. Nézd meg, hogyan készítheted fel az iPadet a szervizelésre. Megjegyzés: Ha iPad Air készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni. További információk Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPad Air esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 3. generációs iPad Air jótállási idejét. A program nem érinti a fogyasztóvédelmi jogaidat. A program az érintett 3. generációs iPad Air készülékekre terjed ki az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy bizonyos iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek nem kapcsolódnak be egy meghibásodott komponens miatt. A probléma csak olyan készülékeket érint, amelyek sorozatszáma egy bizonyos tartományba esik, és amelyek gyártása 2018 októbere és 2019 augusztusa között zajlott. Ha úgy gondolod, hogy már tapasztaltad ezt a problémát, ezen az oldalon add meg a sorozatszámot, és megállapítjuk, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készüléked jogosult-e az ingyenes javításra. A sorozatszámot egyszerű megtalálni. Nézd meg, hogyan. Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelésAz iPhone ellenőrzésével szervizünk megállapítja, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről. Ha iPhone készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni. További információkAz Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone 6s vagy iPhone 6 Plus esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. Ha úgy gondolod, hogy iPhone 6s vagy iPhone 6s Plus készülékedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone 6s vagy az iPhone 6s Plus jótállási idejét. A program nem érinti fogyasztóvédelmi jogaidat. A program az érintett iPhone 6s és iPhone 6s Plus készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 2 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy rendkívül ritka esetben egy repedés keletkezhet az alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 képernyőjének lekerekített széle mentén. A repedés általában a képernyő egyik oldalán alakul ki, majd továbbterjed a képernyő körüli területre az alábbi ábrákon látható módon. A hivatalos Apple-szervizek díjmentesen kicserélik az olyan Apple Watch-ok képernyőjét, amelyek erre jogosultak, és amelyeken ilyen típusú repedés található. Jogosult modellek Az alábbi modellek jogosultak a programra. Az Apple Watch beazonosítása című cikkben kikeresheted Apple Watch készüléked modellszámát, típusát és színét.
Megjegyzés: Egyéb Apple Watch-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelés Szervizünk megvizsgálja az Apple Watch-odat annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés 1-2 hetet is igénybe vehet. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. Az Apple Watch szervizelésre való felkészítéséhez nézd át a Mielőtt elküldenéd nekünk az Apple Watchot című részt. Megjegyzés: Ha Apple Watch órádon olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információk Az Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt Apple Watch esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg az Apple Watch jótállási ideje. A program az erre jogosult alumínium Apple Watch Series 2 és Series 3 órák első kiskereskedelmi értékesítési dátumától számított három évig, illetve a jelen program kezdődátumától számított egy évig érvényes, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy korábbi generációs 15 hüvelykes MacBook Pro modellek egy kis hányada esetén az akkumulátor túlmelegedhet, ami veszélyessé válhat. Az érintett készülékek értékesítése 2015 szeptembere és 2017 februárja között történt. A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az erre jogosult akkumulátorokat ingyenesen kicseréljük. Jogosultság Először ellenőrizd, hogy milyen 15 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2015 közepe)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, az alábbi linken írd be lent a gép sorozatszámát, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre. Megjegyzés: Ez a program nem érint egyéb MacBook Pro modelleket. Így zajlik a szervizelés A javítóközpont megvizsgálja a 15 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A cserét minden esetben az Apple technikusai végzik a külföldi javítóközpontjukban, ezért a szervizelés 2-3 hetet is igénybe vehet. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról. A gyorsabb ügyintézés érdekében foglalj időpontot szervizünkbe a lent található linken! A programban résztvevő készüléked az Allee-ban található szervizpontunkban időpont foglalás nélkül is leadhatod javításra! További információk Ez a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 15 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét. Ez a program nem érinti a törvényi vagy garanciális jogokat. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy bizonyos MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek billentyűzetének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet:
Az Apple, illetve szervizünk díjmentesen szervizeli az erre jogosult MacBook, MacBook Air és MacBook Pro gépek billentyűzetét. A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet. Jogosult modellek Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek.
Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelés Szervizünk megvizsgálja MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre. A szervizelés típusáról a billentyűzet megvizsgálása után dönt a szerviz, és egy vagy több billentyű vagy akár az egész billentyűzet cseréjére sor kerülhet. A szervizelés típusától és a cserealkatrészek rendelkezésre állásától függ, hogy mennyi időt vesz igénybe a szervizelés. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról. Megjegyzés: Ha MacBook, MacBook Air vagy MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információkEzzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg Mac notebookod jótállási ideje. Ha úgy gondolod, hogy Mac notebookodat ez a probléma érintette, és fizetned kellett a billentyűzet megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program a jogosult MacBook-, MacBook Air- és MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek kijelzőjének egy kis hányada esetén a következő hibajelenségek közül egy vagy több jelentkezhet:
Az érintett készülékek értékesítése 2016 októbere és 2018 februárja között zajlott. Az Apple és a hivatalos Apple-szervizünk ingyenesen szervizelik az érintett MacBook Pro gépeket. Jogosult modellek Ha be szeretnéd azonosítani az általad használt számítógépet, és ellenőrizni szeretnéd, hogy jogosult-e a programra, válaszd ki az Apple menü > A Mac névjegye menüpontot. Alább olvashatók a javításra jogosult modellek.
Megjegyzés: Egyéb Mac notebookok nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelés Szervizünk megvizsgálja MacBook Pro gépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A készülék szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról. Megjegyzés: Ha MacBook Pro gépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor először az adott problémát kell elhárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információk Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg a MacBook Pro jótállási ideje. Ha úgy gondolod, hogy MacBook Pro gépedet ez a probléma érintette, és fizetned kellett a kijelző megjavításáért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program a szervizelésre jogosult MacBook Pro-modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 4 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépekben (Touch Bar nélküli modellek) használt 128 GB-os és 256 GB-os SSD-meghajtók egy kis hányadában olyan probléma áll fenn, amely adatvesztést és a meghajtó meghibásodását okozhatja. Az érintett meghajtókat tartalmazó 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépek értékesítése 2017 júniusa és 2018 júniusa között zajlott. Az érintett meghajtókat díjmentesen cseréli szervizünk. Az Apple azt javasolja, hogy minél előbb szervizeltesd a meghajtót. Az Apple e-mailben is értesíti a programról azokat az ügyfeleit, akik regisztrálták készüléküket az Apple-nél. JogosultságElőször ellenőrizd, hogy milyen 13 hüvelykes MacBook Pro számítógéppel rendelkezel. Válaszd ki a képernyő bal felső sarkában található Apple menüben A Mac névjegye menüpontot. Ellenőrizd, hogy a következő modellel rendelkezel-e: „MacBook Pro (13 hüvelykes, 2017, két Thunderbolt 3 port)”. Ha ilyen modellel rendelkezel, írd be lent a gép sorozatszámát a következő linken, és ellenőrizd, hogy jogosult-e a programban való részvételre: Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket. Így zajlik a szervizelésSzervizünk megvizsgálja majd a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés előtt fontos, hogy teljes biztonsági mentést készíts az adataidról, mert a meghajtó tartalma törlődni fog a szervizelési eljárás során.
Mivel számítógéped nem fog tudni kapcsolódni az internethez a visszaállítás végrehajtásáig, azt javasoljuk, hogy egy másik készüléken – például iPhone-odon – tekintsd meg az Apple támogatási cikkét az adatok visszaállításáról. Megjegyzés: A szervizelés előtt megsérült fájlokat nem lehet majd visszaállítani. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. Ha 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információkEz a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét. Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a szervizelésért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy néhány iPhone X-kijelzővel érintési problémák lépnek fel a kijelzőmodulon található egyik komponens meghibásodása miatt. Az érintett készülékek esetén a következő hibajelenségek léphetnek fel:
Az Apple vagy egy hivatalos Apple-szerviz ingyenesen kicseréli a kijelzőmodult az erre jogosult készülékeken. Megjegyzés: Egyéb iPhone-modellek nem vesznek részt a programban. Így zajlik a szervizelésAz iPhone ellenőrzésével a javítóközpont megállapítja majd a szervizelés előtt, hogy a készülék jogosult-e a programban való részvételre. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az iPhone-ról az iTunesba vagy az iCloudba. További információk az iPhone szervizelésre való felkészítéséről. Ha iPhone X készülékeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a szervizelést – például repedt a képernyő –, akkor a szervizelés előtt az adott problémát el kell hárítani. Előfordulhat, hogy a kiegészítő javítás költségekkel fog járni. További információkAz Apple az eredeti vásárlás szerinti országra vagy régióra korlátozhatja a szervizelést. Az egyik EGT-tagországban megvásárolt iPhone X esetén egyéb EGT-tagországokban is igénybe vehető a szervizelés. Ez az Apple-program nem hosszabbítja meg az iPhone X készülékek jótállási idejét. Ha úgy gondolod, hogy iPhone X készülékedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett a kijelzőmodul cseréjéért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program az érintett iPhone X készülékekre érvényes az adott készülékek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 3 évig. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro gépek (Touch Bar nélküli modellek) korlátozott hányadában meghibásodhat egy komponens, ami miatt kitágul a beépített akkumulátor. A probléma nem jelent biztonsági kockázatot, de az Apple díjmentesen kicseréli az erre jogosult akkumulátorokat. Az érintett számítógépeket 2016 októbere és 2017 októbere között gyártottunk, és a termék sorozatszáma határozza meg a jogosultságot. JogosultságAz alábbi linken add meg számítógéped sorozatszámát annak megállapításához, hogy az jogosult-e a programban való részvételre. Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro géped (Touch Bar nélküli modell) jogosult sorozatszámmal rendelkezik, az Apple díjmentesen kicseréli az akkumulátort. Ez a program nem érinti a 13 hüvelykes, Touch Barral felszerelt MacBook Pro és a régebbi, 13 hüvelykes MacBook Pro modelleket. Így zajlik a csere Szervizünk megvizsgálja a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy megfelelően működik-e. A szervizelés 3–5 napot vesz igénybe. Ha kérdéseid vannak, vagy további segítségre van szükséged, fordulj az Apple-támogatáshoz. A MacBook Pro szervizelésre való felkészítéséhez készíts biztonsági mentést az adatokról. Megjegyzés: Ha a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza az akkumulátor cseréjét, akkor először az adott problémát kell elhárítani az akkumulátorcsere előtt. Előfordulhat, hogy a javítás költségekkel fog járni. További információkEz a világszerte elérhető Apple-program nem hosszabbítja meg a 13 hüvelykes MacBook Pro jótállási idejét. Ha úgy gondolod, hogy a 13 hüvelykes MacBook Pro számítógépedet érinti ez a probléma, és fizetned kellett az akkumulátorcseréért, visszatérítést kérhetsz az Apple-től. A program az érintett MacBook Pro modellek első kiskereskedelmi értékesítésének dátumától számított 5 évig érvényes. |
![]() |
Az Apple megállapította, hogy igen ritka esetekben a következő országokban értékesített Apple hálózati csatlakozóadapterek megtörhetnek, és ezáltal érintésre áramütést okozhatnak: kontinentális Európa, Ausztrália, Új-Zéland, Korea, Argentína és Brazília. A hálózati csatlakozóadapterek 2003-tól 2015-ig voltak a Mac számítógépek és bizonyos iOS-készülékek tartozékai, illetve az Apple világutazó adapterkészlet részét képezték. A vásárlók biztonsága az egyik legfontosabb szempont az Apple számára, ezért úgy döntöttünk, hogy az érintett hálózati csatlakozóadaptereket ingyenesen kicseréljük egy új, újratervezett adapterre. Azt javasoljuk vásárlóinknak, hogy az alábbiak szerint minél előbb cseréltessék ki a hibás alkatrészt egy újra. Megjegyzés: A program nem |
Címünk:
1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
Infopark, C. épület, Földszint
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek: 08:00 - 18:00
Szombat - Vasárnap: zárva
Elérhetőségeink:
Tel.: +36 30 439 4343
Email: service@icentre.hu
Útvonaltervezés:
Címünk:
Allee bevásárlóközpont utcaszint,
1117 Budapest Október 23. u. 8-10.
Nyitva tartás:
Hétfő - Szombat: 10:00 - 21:00
Vasárnap: 10:00 - 19:00
Elérhetőségeink:
Tel.: +36 30 439 4343
Email: allee@icentre.hu
Útvonaltervezés:
Címünk:
Arena Mall földszint
1087 Budapest Kerepesi út 9.
Nyitva tartás:
Hétfő - Szombat: 10:00 - 21:00
Vasárnap: 10:00 - 19:00
Elérhetőségeink:
Tel.: +36 30 439 4343
Email: arena@icentre.hu
Útvonaltervezés:
Címünk:
MOM Park utcaszint
1123 Budapest Alkotás utca 53.
Nyitva tartás:
Hétfő - Szerda: 10:00 - 20:00
Csütörtök - Szombat: 10:00 - 21:00
Vasárnap: 10:00 - 18:00
Elérhetőségeink:
Tel.: +36 30 439 4343
Email: mom@icentre.hu
Útvonaltervezés:
A weboldalon cookie-kat használunk, amelyek segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.